MR SPEED Skrevet 9. mai 2024 Del Skrevet 9. mai 2024 Til alle ROLLING STONES FAN PUR FAN TRYKK PÅ LINKEN 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai 2024 Del Skrevet 9. mai 2024 MR SPEED skrev (7 minutter siden): Til alle ROLLING STONES FAN PUR FAN TRYKK PÅ LINKEN ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2024 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ Endret 9. mai 2024 av Maskinfører Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2024 Tja får man vasket huset i dag da ? 🤔 får håpe onkel er hjemme for min høytrykkspyler er gått heden Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai 2024 Del Skrevet 9. mai 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tja får man vasket huset i dag da ? 🤔 får håpe onkel er hjemme for min høytrykkspyler er gått heden Cassidy Tvillingene krysser våre fingre på at det går bra vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene krysser våre fingre på at det går bra vi.😊😊 Ja det gjør vi også 😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai 2024 Del Skrevet 9. mai 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det gjør vi også 😊😊 Ja for Cassidy Tvillingene vet at husvask må til, vi må også få vasket huset hos oss merker vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): Ja for Cassidy Tvillingene vet at husvask må til, vi må også få vasket huset hos oss merker vi.😊😊 Hehe luringene ikke sånn vasking (Huset skal males) da må det vaskes først sånn at malinga sitter tviler på at dere er 2 stk malere gadd ikke male huset jeg heller når jeg var i deres alder nå som jeg er 36 år så gjør jeg det Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai 2024 Del Skrevet 10. mai 2024 Maskinfører skrev (38 minutter siden): Hehe luringene ikke sånn vasking (Huset skal males) da må det vaskes først sånn at malinga sitter tviler på at dere er 2 stk malere gadd ikke male huset jeg heller når jeg var i deres alder nå som jeg er 36 år så gjør jeg det Cassidy Tvillingene vet hva du mener, huset som vi bor i trenger også å males. Men vi gidder ikke å male.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai 2024 Del Skrevet 10. mai 2024 Riktig GOOD morgen alle her Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai 2024 Del Skrevet 10. mai 2024 Baby baby baby Mick jagger synger fin sang Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai 2024 Del Skrevet 10. mai 2024 MR SPEED skrev (1 time siden): Baby baby baby Mick jagger synger fin sang MR SPEED skrev (3 timer siden): Riktig GOOD morgen alle her Cassidy Tvillingene ønsker deg en finfredag.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai 2024 Del Skrevet 10. mai 2024 Første film i ny «Ringenes Herre»-serie kommer i 2026 Tolkiens magiske verden gjenoppstår på lerretet. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai 2024 Del Skrevet 10. mai 2024 Fikk lommetørklene i dag endelig da kom de Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene vet hva du mener, huset som vi bor i trenger også å males. Men vi gidder ikke å male.😉😉 hehe nei forstår det for maling er kjedelig 😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mai 2024 Del Skrevet 10. mai 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene vet hva du mener, huset som vi bor i trenger også å males. Men vi gidder ikke å male.😉😉 Erderelatenådahehehejegå😜😜😜 Spoiler Er dere late nå da he he he jeg å 😜😜😜 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. mai 2024 Del Skrevet 10. mai 2024 Maling er noe av det kjedeligste jeg vet. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai 2024 Del Skrevet 10. mai 2024 N-4K0 skrev (1 time siden): Maling er noe av det kjedeligste jeg vet. MR SPEED skrev (2 timer siden): Erderelatenådahehehejegå😜😜😜 Skjul innhold Er dere late nå da he he he jeg å 😜😜😜 Maskinfører skrev (3 timer siden): hehe nei forstår det for maling er kjedelig 😉😉 MR SPEED skrev (3 timer siden): Fikk lommetørklene i dag endelig da kom de MR SPEED skrev (3 timer siden): Første film i ny «Ringenes Herre»-serie kommer i 2026 Tolkiens magiske verden gjenoppstår på lerretet. Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godfredagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. mai 2024 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godfredagskveld.♥️♥️ Godfredagskveld ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai 2024 Del Skrevet 10. mai 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Godfredagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en finfredagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå