Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai N-4K0 skrev (2 minutter siden): N-4K0, also known as Lord MacVerk, furthermore known as Major Kloss, is in the house! Trippelure skrev (1 minutt siden): Yay, jeg digger House(musikk) 😁🥰😎 Trippelure skrev (2 minutter siden): ❤️❤️❤️ Håper du og Tuss også har en fin torsdagskveld 🍀☘️😊😻🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at dere har en finkveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Jeg burde kanskje ikke nevne det siden jeg ikke kommer til å bevise det med lydklipp her, men jeg kan faktisk gjøre en brukbar imitasjon av Max Mekker 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai MR SPEED skrev (1 minutt siden): ❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍❤️🔥🐶🥰😎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg burde kanskje ikke nevne det siden jeg ikke kommer til å bevise det med lydklipp her, men jeg kan faktisk gjøre en brukbar imitasjon av Max Mekker Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg burde kanskje ikke nevne det siden jeg ikke kommer til å bevise det med lydklipp her, men jeg kan faktisk gjøre en brukbar imitasjon av Max Mekker Æææææææ 😃🤩😍 Jeg digger DEG 🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Trippelure skrev (Akkurat nå): Æææææææ 😃🤩😍 Jeg digger DEG 🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai N-4K0 skrev (5 minutter siden): Jeg burde kanskje ikke nevne det siden jeg ikke kommer til å bevise det med lydklipp her, men jeg kan faktisk gjøre en brukbar imitasjon av Max Mekker Da masser vi la oss høre du bestemmer ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. mai Forfatter Del Skrevet 2. mai Trippelure skrev (10 minutter siden): ❤️❤️❤️ Håper du og Tuss også har en fin torsdagskveld 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja han er hjemme og jeg på Kirkegården ❤️❤️❤️🍀🍀🍀😊😊🐶🐶🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai (endret) MR SPEED skrev (2 minutter siden): Da masser vi la oss høre du bestemmer ❤️❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Endret 2. mai av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. mai Forfatter Del Skrevet 2. mai MR SPEED skrev (17 minutter siden): ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja han er hjemme og jeg på Kirkegården ❤️❤️❤️🍀🍀🍀😊😊🐶🐶🥰🥰😻😻 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. mai Forfatter Del Skrevet 2. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai MR SPEED skrev (4 minutter siden): Da masser vi la oss høre du bestemmer ❤️❤️ Helt enig 😁🥳 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja han er hjemme og jeg på Kirkegården ❤️❤️❤️🍀🍀🍀😊😊🐶🐶🥰🥰😻😻 ❤️😃😻🐶🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. mai Forfatter Del Skrevet 2. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Max mekker vi venter på du skal imitere da @N-4K0 ❤️❤️♥️♥️😍😍😎😎🥰🥰😀😀👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai (endret) Må ta litt rollig meg å elske dere med smilis ❤️❤️❤️❤️ føler meg slem sorry må sove nå natt dere er trøtt nå GOOD natt dere ok Endret 2. mai av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai MR SPEED skrev (7 minutter siden): Må ta litt rollig meg å elske dere med smilis ❤️❤️❤️❤️ føler meg slem sorry må sove nå natt dere er trøtt nå GOOD natt dere ok MR SPEED skrev (11 minutter siden): Max mekker vi venter på du skal imitere da @N-4K0 ❤️❤️♥️♥️😍😍😎😎🥰🥰😀😀👍👍 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Trippelure skrev (16 minutter siden): Helt enig 😁🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Maskinfører skrev (15 minutter siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå