Maskinfører Skrevet 27. april Forfatter Del Skrevet 27. april Det har vært ett gildt samvær detta var no Anna enn kirkekaffe 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. april Forfatter Del Skrevet 27. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til deg og til Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Tusen takk det varmer vi sender tilbake 🥰🥰😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Tusen takk det varmer vi sender tilbake 🥰🥰😻😻❤️❤️ Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å vite at dere tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Varme klemmer og omtanke til alle som trenger eller vil ha 🤗 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april N-4K0 skrev (Akkurat nå): Varme klemmer og omtanke til alle som trenger eller vil ha 🤗 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene sender deg klemmer tilbake vi.🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Jeg sender også søndagsklemmer til alle som vil ha 😊 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Del Skrevet 28. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å vite at dere tenker på oss.♥️♥️ Tusen takk selv ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Del Skrevet 28. april Entern skrev (3 minutter siden): Jeg sender også søndagsklemmer til alle som vil ha 😊 Søndagsklemmer tilbake ☺️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Maskinfører skrev (20 minutter siden): Søndagsklemmer tilbake ☺️ Tusen takk det var koselig ☺️ håper du og Tuss har en finfin morgen 😊😻 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april (endret) N-4K0 skrev (3 timer siden): Varme klemmer og omtanke til alle som trenger eller vil ha 🤗 Entern skrev (58 minutter siden): Jeg sender også søndagsklemmer til alle som vil ha 😊 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene sender deg klemmer tilbake vi.🥰🥰 Maskinfører skrev (54 minutter siden): Søndagsklemmer tilbake ☺️ Tusen❤️takk 😃 Ja takk jeg vil ha mange klemmer! Brukte all energien min på å trekke opp en kamerat i går, så jeg nesten ikke hadde noe igjen selv 😮💨 Men det er hyggelig da og noen ganger må det til! Store og gode klemmer til dere alle ❤️❤️❤️❤️❤️🐶🥰 God søndagsmorgen alle sammen, håper alle har det bra og får en enda bedre dag 🍀☘️🐶🥰 Her hos oss regner det, men det kan være fint når det regner også 😃🤩 Endret 28. april av Trippelure 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Trippelure skrev (13 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Ja takk jeg vil ha mange klemmer! Brukte all energien min på å trekke opp en kamerat i går, så jeg nesten ikke hadde noe igjen selv 😮💨 Men det er hyggelig da og noen ganger må det til! Store og gode klemmer til dere alle ❤️❤️❤️❤️❤️🐶🥰 God søndagsmorgen alle sammen, håper alle har det bra og får en enda bedre dag 🍀☘️🐶🥰 Her hos oss regner det, men det kan være fint når det regner også 😃🤩 Hei og god morgen Trippelure & Alfredo de Valpelure il Dogg! 😊🐶 Regner her også men jeg koser meg 😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Entern skrev (11 minutter siden): Hei og god morgen Trippelure & Alfredo de Valpelure il Dogg! 😊🐶 Regner her også men jeg koser meg 😊 God morgen Entern 😊 Ja jeg syns det er koselig med regn 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Trippelure skrev (16 minutter siden): God morgen Entern 😊 Ja jeg syns det er koselig med regn 😃🐶🥰 Jeg og, regn og vind er kjempekoselig (spesielt når jeg er innendørs da 😉😅☺️)😊🐶 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Måtte Tuss og Alfredo diVoffio ha en fin dag 😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Entern skrev (54 minutter siden): Jeg og, regn og vind er kjempekoselig (spesielt når jeg er innendørs da 😉😅☺️)😊🐶 Enig, men jeg liker å være ute i regnet også for da er det ekstra godt å komme inn igjen. Og så får jeg verden litt for meg selv, siden de fleste ikke liker å gå ute i regnet 😁🐶🥰 N-4K0 skrev (18 minutter siden): Måtte Tuss og Alfredo diVoffio ha en fin dag 😊 Tusen❤️takk, Alfred har hatt en god start på dagen så det ser lovende ut 🐶😆 Vi håper du også får en fin dag 🍀☘️😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Ost chili pølser er gode sorry sorter Lego deler 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Maskinfører skrev (4 timer siden): Tusen takk selv ❤️❤️ Entern skrev (4 timer siden): Tusen takk det var koselig ☺️ håper du og Tuss har en finfin morgen 😊😻 N-4K0 skrev (2 timer siden): Måtte Tuss og Alfredo diVoffio ha en fin dag 😊 Trippelure skrev (3 timer siden): God morgen Entern 😊 Ja jeg syns det er koselig med regn 😃🐶🥰 Trippelure skrev (3 timer siden): Tusen❤️takk 😃 Ja takk jeg vil ha mange klemmer! Brukte all energien min på å trekke opp en kamerat i går, så jeg nesten ikke hadde noe igjen selv 😮💨 Men det er hyggelig da og noen ganger må det til! Store og gode klemmer til dere alle ❤️❤️❤️❤️❤️🐶🥰 God søndagsmorgen alle sammen, håper alle har det bra og får en enda bedre dag 🍀☘️🐶🥰 Her hos oss regner det, men det kan være fint når det regner også 😃🤩 MR SPEED skrev (17 minutter siden): Ost chili pølser er gode sorry sorter Lego deler Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Del Skrevet 28. april Trøstelageret var nok så knust ja 😀 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. april Forfatter Del Skrevet 28. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ Finsøndag ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå