Entern Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (12 minutter siden): MR SPEED skrev (6 minutter siden): 🔵🐯🟠🐧🏄🏿☑️😁💕🔵🍺🙃⚪️🍪🐷❤️🩹😲🍷☺️🇧🇿🫗😘❤️🔥🙊🟫🦉🤨🤽🏻🤾🏾♂️🧋🥣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Entern skrev (2 minutter siden): 🔵🐯🟠🐧🏄🏿☑️😁💕🔵🍺🙃⚪️🍪🐷❤️🩹😲🍷☺️🇧🇿🫗😘❤️🔥🙊🟫🦉🤨🤽🏻🤾🏾♂️🧋🥣 Cassidy Tvillingene synes at dette er et nydelig Emojikunstverk.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er flotte biler.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at dette er et nydelig Emojikunstverk.♥️♥️ Takk skal dere ha 😊😊☺️☺️ Savner innimellom emoji hordene jeg innimellom postet på KG ☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Entern skrev (3 minutter siden): Takk skal dere ha 😊😊☺️☺️ Savner innimellom emoji hordene jeg innimellom postet på KG ☺️ Cassidy Tvillingene savner de også, vi storkoste oss hver gang du sendte dyrene etter Cid.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (16 minutter siden): Bilær og båtær og bussær, som tutær og bråkær og kjørær... i Fredrikstad 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Bilær og båtær og bussær, som tutær og bråkær og kjørær... i Fredrikstad Cassidy Tvillingene synes at det er en herlig dialekt.🤣🤣🥰🥰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er en herlig dialekt.🤣🤣🥰🥰👍👍 Ja den er ille bra 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja den er ille bra 😁 Ja og Cassidy Tvillingene er ille enige.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Bilær og båtær og bussær, som tutær og bråkær og kjørær... i Fredrikstad Er ikke min favoritt biler da Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Er ikke min favoritt biler da Hva er din favoritt da? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (9 minutter siden): Er ikke min favoritt biler da Trippelure skrev (6 minutter siden): Hva er din favoritt da? Cassidy Tvillingene er også spente på hvilken som er SPEEDY`S Favoritt.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Hva er din favoritt da? 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Nice 😎👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er flotte biler.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Nice 😎👍 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Nå skal vi gå kveldstur, så vi sees nok etterpå. I morgen skal vi besøke gården Alfred kommer fra, så det blir muligens tidlig kveld på oss i dag 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Nå skal vi gå kveldstur, så vi sees nok etterpå. I morgen skal vi besøke gården Alfred kommer fra, så det blir muligens tidlig kveld på oss i dag 😊🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godkveldstur.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Ha ha Grandiosa krigen forsetter ser ODA er utsolgt på papp pizza da utsolgt leverandøren utsolgt da ha ha rent idioti synes jeg da det er bra jo for exe de som er glad i den orginale gradisen da da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå