Entern Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (18 minutter siden): Ja, den er superkul 😎 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene er 100% enige.🥰🥰 Enig! Enighetsgjengen🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (29 minutter siden): Helt enig, jeg også 🥳 Alfred syns den er litt rar.... eller at jeg blir rar da, når den kommer på 🤣🤣🤣🐶🥰 Oisann, Alfred begynner å utvikle egen musikksmak?😊🐶😁 Tenk om han hadde digget den da og begynt å hyle med 😆😁🐶🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Entern skrev (Akkurat nå): Enig! Enighetsgjengen🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Cassidy Tvillingene sier Hurra Hurra for Enigheten i Enighetsgjengen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Entern skrev (Akkurat nå): Oisann, Alfred begynner å utvikle egen musikksmak?😊🐶😁 Tenk om han hadde digget den da og begynt å hyle med 😆😁🐶🤣🤣🤣 Det tenker Cassidy Tvillingene også på.😊😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Entern skrev (1 minutt siden): Oisann, Alfred begynner å utvikle egen musikksmak?😊🐶😁 Tenk om han hadde digget den da og begynt å hyle med 😆😁🐶🤣🤣🤣 Nja, han syns bare jeg er rar fordi jeg hopper og spretter rundt og gauler 🤣🤣🤣🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Nja, han syns bare jeg er rar fordi jeg hopper og spretter rundt og gauler 🤣🤣🤣🐶🥰🥳 Cassidy Tvillingene hopper og spretter og gauler rundt også når vi hører på bra musikk.🤣🤣🥰🥰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det tenker Cassidy Tvillingene også på.😊😊 😊😊😀😀 Trippelure skrev (4 minutter siden): Nja, han syns bare jeg er rar fordi jeg hopper og spretter rundt og gauler 🤣🤣🤣🐶🥰🥳 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene hopper og spretter og gauler rundt også når vi hører på bra musikk.🤣🤣🥰🥰👍👍 Så fint 😀 kult at dere lever dere sånn inn i musikken 🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Entern skrev (Akkurat nå): 😊😊😀😀 Så fint 😀 kult at dere lever dere sånn inn i musikken 🥰 Cassidy Tvillingene er irer, så vi har det å leve oss inn i musikken i blodet vårt.💚💚🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene hopper og spretter og gauler rundt også når vi hører på bra musikk.🤣🤣🥰🥰👍👍 🥳🥳🥳 Entern skrev (1 minutt siden): 😊😊😀😀 Så fint 😀 kult at dere lever dere sånn inn i musikken 🥰 Ja jeg er melomaniac og spiser musikk med alle cellene i kroppen min 😁🤪🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (2 minutter siden): 🥳🥳🥳 Ja jeg er melomaniac og spiser musikk med alle cellene i kroppen min 😁🤪🐶🥰🥳 Cassidy Tvillingene sier Amen for den, for sånn har vi det også. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sier Amen for den, for sånn har vi det også. 🤩😃💚💚🐶🥰🤪🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (1 minutt siden): 🤩😃💚💚🐶🥰🤪🥳 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (21 minutter siden): 🥳🥳🥳 Ja jeg er melomaniac og spiser musikk med alle cellene i kroppen min 😁🤪🐶🥰🥳 Så godt sagt 😎😀 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Amen for den, for sånn har vi det også. 😀😀😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at dette er en flott racerbil.🏎️🏎️🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Entern skrev (1 minutt siden): Så godt sagt 😎😀 😀😀😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå