N-4K0 Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Tror dere at dere kan bli lurt? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april N-4K0 skrev (5 minutter siden): Tror dere at dere kan bli lurt? Cassidy Tvillingene liker bare best å se varene spesielt frukt og grønnsaker, for det er så dyrt at da er det kjipt hvis mesteparten vi kjøper er råtne og vi må kaste de. Da kaster vi bare penger utav vinduet.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker bare best å se varene spesielt frukt og grønnsaker, for det er så dyrt at da er det kjipt hvis mesteparten vi kjøper er råtne og vi må kaste de. Da kaster vi bare penger utav vinduet.😉😉 Det er sant, spesielt for frukt og grønt. Men jeg er enig i at det føles best å gå i fysisk butikk, for meg mye pga. at jeg er introvert og ikke spesielt sosial, så butikker er bra for meg for å ha litt omgang med andre mennesker, selv om det stort sett er ukjente. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april N-4K0 skrev (Akkurat nå): Det er sant, spesielt for frukt og grønt. Men jeg er enig i at det føles best å gå i fysisk butikk, for meg mye pga. at jeg er introvert og ikke spesielt sosial, så butikker er bra for meg for å ha litt omgang med andre mennesker, selv om det stort sett er ukjente. Sånn føler Cassidy Tvillingene det også litt, for vi to er egentlig ganske folkeskye og omgås stor sett bare hverandre. Og derfor går vi på butikken og på Mc`ærn for å komme oss ut blant andre mennesker.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april (endret) God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en enda bedre dag 🍀☘️🐶🥰 P.S. Ang pizzadiskusjonen dere hadde i natt... den beste pizzaen lager jeg selv 😎 Endret 25. april av Trippelure 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (27 minutter siden): Trippelure skrev (15 minutter siden): God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en enda bedre dag 🍀☘️🐶🥰 P.S. Ang pizzadiskusjonen dere hadde i natt... den beste pizzaen lager jeg selv 😎 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtorsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtorsdag.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 håper dere har det bra og ikke lenger er så såre i munnen etter tannlegebesøket i går 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Hund på fly plass @Trippelure Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Endret 25. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (9 timer siden): https://dinside.dagbladet.no/fritid/grandiosa-kongen-har-kjopt-ny-fryser/81309023 @Maskinfører @Entern dere får gjøre det samme kjøpe ny fryser hvis dere liker elsker grandis da 20.kr nå Dessverre utsolgt fra lævrandøren 😜😜🤪🤪😛😛 mitt svar den pizza har jeg ikke kjøpt på mange år en møkka pizzA 👎👎👎👎👎👎👎👎😡😡😡 Grandiosa Original er god 😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april (endret) Maskinfører skrev (1 time siden): Grandiosa Original er god 😊😊 Etter du har testet den pizza i bilde spiser du aldri den orginale grandiosa mere da den er veldig good Endret 25. april av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april (endret) Snakker du med ALFRED sikkert mennesker for det er bare til deg 👍👍 @Trippelure ble feil mennesker ord boka slo innn igjen 😡dritt ord bok snøft ikke sint på noen her ❤️😁🥰😜🤪😝😍♥️👍😛😆😸😼😽😄😎 Endret 25. april av MR SPEED Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (1 time siden): Snakker du med ALFRED sikkert mennesker for det er bare til deg 👍👍 @Trippelure ble feil mennesker ord boka slo innn igjen 😡dritt ord bok snøft ikke sint på noen her ❤️😁🥰😜🤪😝😍♥️👍😛😆😸😼😽😄😎 Yes, jeg er skikkelig smart, men det visste jeg fra før 😎 Selvfølgelig snakker jeg med Alfred 😁🐶🥰🍀☘️🤩🐶🥰 Håper det går bedre med deg @MR SPEED og at du har blitt bra igjen etter det siste anfallet Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (48 minutter siden): Yes, jeg er skikkelig smart, men det visste jeg fra før 😎 Selvfølgelig snakker jeg med Alfred 😁🐶🥰🍀☘️🤩🐶🥰 Håper det går bedre med deg @MR SPEED og at du har blitt bra igjen etter det siste anfallet Ok nå spar på potetene dine Tomt for poteter nå dessverre da Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (14 minutter siden): Ok nå spar på potetene dine Tomt for poteter nå dessverre da Jeg har fortsatt tilgang på masse norske poteter 😎 Snart blir mesteparten av de satt tilbake i jorda, men skal spare på noen så jeg har til nypotetene kommer 😁👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (7 timer siden): Etter du har testet den pizza i bilde spiser du aldri den orginale grandiosa mere da den er veldig good Ja den er god 🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå