Trippelure Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Maskinfører skrev (35 minutter siden): Ja det blir koselig 👍👍 Jeg vil også ha invitasjon til bryllupet deres 😃😊😻🐶🥰🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg vil også ha invitasjon til bryllupet deres 😃😊😻🐶🥰🥳 Cassidy Tvillingene skal passe på å minne han om å invitere deg og Alfred også.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april (endret) Trippelure skrev (27 minutter siden): Jeg vil også ha invitasjon til bryllupet deres 😃😊😻🐶🥰🥳 Ja men det får du @Trippelure 😃😊😻🐶🥰🥳 @Sviskepott @Tussi 😃😊😻🐶🥰🥳 også @N-4K0 også @Entern 😃😊😻🐶🥰🥳 Endret 24. april av Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja men det får du @Trippelure 😃😊😻🐶🥰🥳 @Sviskepott @Tussi 😃😊😻🐶🥰🥳 også @N-4K0 og 😃😊😻🐶🥰🥳 Awww, tusen takk, jeg kommer gjerne 😆 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja samme her ❤️❤️ ♥️♥️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja men det får du @Trippelure 😃😊😻🐶🥰🥳 @Sviskepott @Tussi 😃😊😻🐶🥰🥳 også @N-4K0 og 😃😊😻🐶🥰🥳 Cassidy Tvillingene vil minne deg på at du ikke må glemme @Entern🥰🥰😊😊 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Tussi skrev (Akkurat nå): Awww, tusen takk, jeg kommer gjerne 😆 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal passe på å minne han om å invitere deg og Alfred også.♥️♥️ Tusen❤️takk, jeg skal nok klare å minne han på det selv også 😉 Men ikke sikkert det er så lurt å ha med Alfred, det kan godt hende at Tuss ikke blir så glad for det... 🤣🤣🤣😊😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja men det får du @Trippelure 😃😊😻🐶🥰🥳 @Sviskepott @Tussi 😃😊😻🐶🥰🥳 også @N-4K0 og 😃😊😻🐶🥰🥳 Tusen❤️takk 😃😊😻🐶🥰❤️❤️🥳 Tussi skrev (1 minutt siden): Awww, tusen takk, jeg kommer gjerne 😆 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene vil minne deg på at du ikke må glemme @Entern🥰🥰😊😊 Helt enig i alt 🥳 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk, jeg skal nok klare å minne han på det selv også 😉 Men ikke sikkert det er så lurt å ha med Alfred, det kan godt hende at Tuss ikke blir så glad for det... 🤣🤣🤣😊😻🐶🥰 Men da tenker Cassidy Tvillingene at du får ta med deg hjem noen godbiter av maten i bryllupet til Alfred.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😃😊😻🐶🥰❤️❤️🥳 Helt enig i alt 🥳 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Men da tenker Cassidy Tvillingene at du får ta med deg hjem noen godbiter av maten i bryllupet til Alfred.♥️♥️ Ja, det skal jeg i hvert fall gjøre 😉💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene vil minne deg på at du ikke må glemme @Entern🥰🥰😊😊 😊😊☺️☺️ Trippelure skrev (3 minutter siden): Tusen❤️takk, jeg skal nok klare å minne han på det selv også 😉 Men ikke sikkert det er så lurt å ha med Alfred, det kan godt hende at Tuss ikke blir så glad for det... 🤣🤣🤣😊😻🐶🥰 Da blir det action 🤣🤣🤣🤣🐶🐱 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Jeg kan ta med en pus i bryllupsgave 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Tussi skrev (Akkurat nå): Jeg kan ta med en pus i bryllupsgave Ja eller 3 😻😻😻😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Entern skrev (1 minutt siden): 😊😊☺️☺️ Da blir det action 🤣🤣🤣🤣🐶🐱 🤣🤣🤣🤣😻🐶😁🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Entern skrev (1 minutt siden): 😊😊☺️☺️ Da blir det action 🤣🤣🤣🤣🐶🐱 Det tror Cassidy Tvillingene også.🤣🤣 Tussi skrev (1 minutt siden): Jeg kan ta med en pus i bryllupsgave ♥️♥️ Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja, det skal jeg i hvert fall gjøre 😉💚💚🐶🥰 Da gjetter Cassidy Tvillingene at Alfred blir glad.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Tussi skrev (1 minutt siden): Jeg kan ta med en pus i bryllupsgave 😻😊 Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja eller 3 😻😻😻😃🐶🥰 😻😻😻😊😊😊 Trippelure skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣🤣😻🐶😁🥳 Rop og skrik og bjeff og fres og hurra meg rundt 🐶🐱🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja eller 3 😻😻😻😃🐶🥰 ♥️♥️ Trippelure skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🤣🤣😻🐶😁🥳 🤣🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Entern skrev (Akkurat nå): 😻😊 😻😻😻😊😊😊 Rop og skrik og bjeff og fres og hurra meg rundt 🐶🐱🤣🤣🤣🤣 Cassidy Tvillingene gjetter at det blir hæla i taket, og gebisset i tapetet vi.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå