Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april @Maskinfører Åsen har du det 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april N-4K0 skrev (10 timer siden): Lykke til med ærendene deres og velkommen igjen MR SPEED skrev (9 timer siden): Lykke til CC Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har vært hos både fastlegen, psykologen og tannlegen i dag. Vi er litt slitne menn ellers har vi det bra.😊😊 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Maskinfører skrev (7 timer siden): Tusen takk det varmer ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Maskinfører skrev (8 minutter siden): Tenker på dere ❤️❤️ Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april @Trippelure virker litt sur ☹️☹️☹️🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): @Trippelure virker litt sur ☹️☹️☹️🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶 ??? Er jeg sur? 😥 Jeg føler meg ikke sur, hvorfor sier du det? Jeg var bare dårlig i magen i går og sliten i dag. Håper du og Tuss har det bra 🍀☘️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april Trippelure skrev (2 minutter siden): ??? Er jeg sur? 😥 Jeg føler meg ikke sur, hvorfor sier du det? Jeg var bare dårlig i magen i går og sliten i dag. Håper du og Tuss har det bra 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja er ikke du sur da ? Hehe 😀😀😀 dårlig i magen ja var du hos Per i hagen da ? 😉☹️ Neida skal ikke spøke med sånt ☹️ ja håper du og Alfred også har det bra 😀 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja er ikke du sur da ? Hehe 😀😀😀 dårlig i magen ja var du hos Per i hagen da ? 😉☹️ Neida skal ikke spøke med sånt ☹️ ja håper du og Alfred også har det bra 😀 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Nei, pleier ikke å være så sur jeg, blir bare sur hvis folk kaller meg sur... 🤪🤪🤪 Ja vi har det bedre i dag, men begge er litt slappe og trøtte. Så mulig jeg blir å sove tidlig i dag selvom jeg sov masse i natt 🥱🤤😴🤣🤣🤣😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har vært hos både fastlegen, psykologen og tannlegen i dag. Vi er litt slitne menn ellers har vi det bra.😊😊 Ja det hørtes ut som en veldig slitsom dag 😮💨 Pleier bare å orke en sånn ting av gangen jeg. Håper dere hadde null hull og får en fin kveld 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Maskinfører skrev (19 minutter siden): Ja samme her ❤️ ❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Trippelure skrev (6 minutter siden): Ja det hørtes ut som en veldig slitsom dag 😮💨 Pleier bare å orke en sånn ting av gangen jeg. Håper dere hadde null hull og får en fin kveld 🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene hadde null hull, men vi måtte fjerne tannstein begge to. Vi er litt mørbanket i kjeften begge to, men ellers har vi en fin kveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april Trippelure skrev (10 minutter siden): Nei, pleier ikke å være så sur jeg, blir bare sur hvis folk kaller meg sur... 🤪🤪🤪 Ja vi har det bedre i dag, men begge er litt slappe og trøtte. Så mulig jeg blir å sove tidlig i dag selvom jeg sov masse i natt 🥱🤤😴🤣🤣🤣😊😻🐶🥰 Hehe var bare en fleip for å se om du var våken du var så stille her så ☹️😊 hehe bare sur da ja så jo det ☹️😊 ja sove må man gjøre 😀😀😀😀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene hadde null hull, men vi måtte fjerne tannstein begge to. Vi er litt mørbanket i kjeften begge to, men ellers har vi en fin kveld.🥰🥰 Det skjønner jeg godt! Bra dere har det bra og koser dere nå da 😃🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. april Rapporter Del Skrevet 24. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Hehe var bare en fleip for å se om du var våken du var så stille her så ☹️😊 hehe bare sur da ja så jo det ☹️😊 ja sove må man gjøre 😀😀😀😀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Ja nå er jeg skikkelig sur på deg ass 😤 Hehe neida, jeg bare tuller 😜 Ja jeg gleder meg til å ta kvelden, men er litt tidlig enda syns jeg. Og så driver jeg å vasker klær så må vente til det er ferdig 😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå