Maskinfører Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april Trippelure skrev (4 timer siden): Tusen❤️takk alle sammen 😃 Håper dere alle har det bra og koser dere i sola 🌞🍀☘️🐶🥰 Her er e koselig sang til alle, håper Tuss ligger i vinduskarmen og maler som aldri før 😁😻 Ja han gjør det 🌞🌞🍀🍀🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april N-4K0 skrev (6 timer siden): Jeg aner ikke dessverre 😕 jeg tenker bare at du som pårørende/etterlatt burde slippe å "lide" for tyveriet hvis steinen ikke kommer til rette. Nei ikke jeg heller ☹️ ja skulle jeg ønske også ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Maskinfører skrev (1 time siden): Ja han gjør det 🌞🌞🍀🍀🐶🐶🥰🥰 Det et koselig å høre 😃 Håper du og Tuss har en fin kveld 🍀☘️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april Trippelure skrev (15 minutter siden): Det et koselig å høre 😃 Håper du og Tuss har en fin kveld 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja det er det 😃 og dere ? 🍀☘️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Maskinfører skrev (15 minutter siden): Ja det er det 😃 og dere ? 🍀☘️😊😻🐶🥰 Vi har gått opp på en lokal "fjelltopp" i dag og vært ute i 3 timer i sola. Så vi har det bra og valpen er sånn passe utslitt og sover 😅😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Sviskepott skrev (4 timer siden): Hei herfra også. Sol hos meg i dag. +16,7 i solvinduet bak min rygg. Stiklingene trives der. MR SPEED skrev (5 timer siden): Hei haddde 😍 Trippelure skrev (6 timer siden): Tusen❤️takk alle sammen 😃 Håper dere alle har det bra og koser dere i sola 🌞🍀☘️🐶🥰 Her er e koselig sang til alle, håper Tuss ligger i vinduskarmen og maler som aldri før 😁😻 N-4K0 skrev (8 timer siden): Jeg aner ikke dessverre 😕 jeg tenker bare at du som pårørende/etterlatt burde slippe å "lide" for tyveriet hvis steinen ikke kommer til rette. Maskinfører skrev (8 timer siden): Finmandag ❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfinmandagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfinmandagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Vi ønsker dere en fin mandagskveld tilbake 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Vi ønsker dere en fin mandagskveld tilbake 🍀☘️💚💚🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en finmandagskveld, og vi håper at dere har det samme.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en finmandagskveld, og vi håper at dere har det samme.♥️♥️ Det er fint å høre, vi har det også fint 😃💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er fint å høre, vi har det også fint 😃💚💚🐶🥰 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) testa den hurra den holder godt kulsyra da fra klokka ca 16:00 til nå 20:00 ta den op 2 ganger nå 3 ga men holder veldig godt på kulsyra om jeg anbefaler den yes yes mye anbefaler den fra 1 til 10 da sier 10 😍 valgte den fargen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april MR SPEED skrev (12 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) testa den hurra den holder godt kulsyra da fra klokka ca 16:00 til nå 20:00 ta den op 2 ganger nå 3 ga men holder veldig godt på kulsyra om jeg anbefaler den yes yes mye anbefaler den fra 1 til 10 da sier 10 😍 valgte den fargen Cassidy Tvillingene liker å høre at du er fornøyd @MR SPEED♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker å høre at du er fornøyd 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at den ser flott ut.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfinmandagskveld.♥️♥️ Finmandagskveld ja ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april Trippelure skrev (2 timer siden): Vi har gått opp på en lokal "fjelltopp" i dag og vært ute i 3 timer i sola. Så vi har det bra og valpen er sånn passe utslitt og sover 😅😊😻🐶🥰 Ja men det er deilig bra at han sover da fred og ro i heimen. 😂😂😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Finmandagskveld ja ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en finmandagskveld, og vi håper at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april Defekt venstre lyspære foran fåg ma politiet kjøre ut fra bensinstasjonen først så kan vi skifte lyspærer vi har hjemme så slipper vi og bruke 300,- på bensinstasjonen 😂😂 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en finmandagskveld, og vi håper at dere har det samme.♥️♥️ Det er fint og høre takk i like måte ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Kjøpt 12 lommetørkle nå kommer godt med 250.kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå