Trippelure Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja midten av Mai/Juni så blir det nok bra 😃 blir Pelargonia som mor og far var så glade i ja det håper jeg også eller så blir det 20 000,- til den gamle kosta 19 500,- nei de så bare at den var borte Pelargoniaer er fine, men man må plukke vekk de visne blomstene jevnlig, så kommer det nye og flere blomster 😃 Det er ikke billig med gravsteiner nei... Har du politianmeldt det? Er det en forsikring som kan dekke det? Maskinfører skrev (14 minutter siden): Kom ei dame på kirkegården da jeg jobbet der i 2016 som lurte på hvorfor kisten var knust var mitt svar at det er sånn det fungerer Ahhaaaa, skjønner😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Det er godt å høre, ja vi har gått tur i sola i 2 1/2 time så vi har kost oss masse 🌞🐶🥰 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har kost dere.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Pelargoniaer er fine, men man må plukke vekk de visne blomstene jevnlig, så kommer det nye og flere blomster 😃 Det er ikke billig med gravsteiner nei... Har du politianmeldt det? Er det en forsikring som kan dekke det? Ahhaaaa, skjønner😉 Ja noen ganger raser det om det er dårlig grunn noe det er noen plasser Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Cassidy Tvillingene håper at vi får flere fine dager med solskinn fra blå himmel utover våren.☀️☀️🌞🌞 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Trippelure skrev (9 timer siden): Det er ikke billig med gravsteiner nei... Har du politianmeldt det? Er det en forsikring som kan dekke det? Det håper jeg for @Maskinførers del at det er, så han slipper å måtte ta utgiften til ny gravstein ❤️ 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april N-4K0 skrev (Akkurat nå): Det håper jeg for @Maskinførers del at det er, så han slipper å måtte ta utgiften til ny gravstein ❤️ Det håper Cassidy Tvillingene også.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april God morgen godtfolk på forumet 🌞😃 Spesiell hilsen til @Maskinfører og Tuss 😊😻🐶🥰 Håper alle har det bra og får en fin mandag 🍀☘️🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Trippelure skrev (11 minutter siden): God morgen godtfolk på forumet 🌞😃 Spesiell hilsen til @Maskinfører og Tuss 😊😻🐶🥰 Håper alle har det bra og får en fin mandag 🍀☘️🐶🥰 God mandagsmorgen 😊🐶 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april N-4K0 skrev (58 minutter siden): Det håper jeg for @Maskinførers del at det er, så han slipper å måtte ta utgiften til ny gravstein ❤️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (57 minutter siden): Det håper Cassidy Tvillingene også.♥️♥️ Enig 🧡 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Entern skrev (2 minutter siden): Enig 🧡 Enighetsgjengen 🥳 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april Trippelure skrev (2 timer siden): God morgen godtfolk på forumet 🌞😃 Spesiell hilsen til @Maskinfører og Tuss 😊😻🐶🥰 Håper alle har det bra og får en fin mandag 🍀☘️🐶🥰 Tusen takk takk i like måte Tuss hilser til deg og Alfred med håp om en fin dag for dere 🌞🌞😀😊😻🐶🥰🍀🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april N-4K0 skrev (3 timer siden): Det håper jeg for @Maskinførers del at det er, så han slipper å måtte ta utgiften til ny gravstein ❤️ Ja det håper jeg også har råd til det men det er surt ☹️👎❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april N-4K0 skrev (3 timer siden): Det håper jeg for @Maskinførers del at det er, så han slipper å måtte ta utgiften til ny gravstein ❤️ Får vel ikke forsikra noe sånt ? Må være verdigjenstand da ? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Trippelure skrev (19 timer siden): Men du hadde det sikkert gøy og det er kult å vite 😃🐶🥰👍 Det var en STOR opplevelse. 💓 Glemmer det aldri. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Trippelure skrev (4 timer siden): God morgen godtfolk på forumet 🌞😃 Spesiell hilsen til @Maskinfører og Tuss 😊😻🐶🥰 Håper alle har det bra og får en fin mandag 🍀☘️🐶🥰 Entern skrev (3 timer siden): God mandagsmorgen 😊🐶 Sviskepott skrev (54 minutter siden): Det var en STOR opplevelse. 💓 Glemmer det aldri. Maskinfører skrev (1 time siden): Tusen takk takk i like måte Tuss hilser til deg og Alfred med håp om en fin dag for dere 🌞🌞😀😊😻🐶🥰🍀🍀🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandag.♥️♥️ Finmandag ❤️❤️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Maskinfører skrev (1 time siden): Får vel ikke forsikra noe sånt ? Må være verdigjenstand da ? Jeg aner ikke dessverre 😕 jeg tenker bare at du som pårørende/etterlatt burde slippe å "lide" for tyveriet hvis steinen ikke kommer til rette. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Maskinfører skrev (3 timer siden): Tusen takk takk i like måte Tuss hilser til deg og Alfred med håp om en fin dag for dere 🌞🌞😀😊😻🐶🥰🍀🍀🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandag.♥️♥️ Tusen❤️takk alle sammen 😃 Håper dere alle har det bra og koser dere i sola 🌞🍀☘️🐶🥰 Her er e koselig sang til alle, håper Tuss ligger i vinduskarmen og maler som aldri før 😁😻 1 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Hei herfra også. Sol hos meg i dag. +16,7 i solvinduet bak min rygg. Stiklingene trives der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå