Maskinfører Skrevet 21. april Forfatter Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ Finsøndag tilbake ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Forfatter Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Forfatter Del Skrevet 21. april Sånn det ble snazent ❤️❤️❤️❤️😊👍🕯️🕯️🕯️ 1 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Forfatter Del Skrevet 21. april Tett ble det au 😉 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Maskinfører skrev (52 minutter siden): Sånn det ble snazent ❤️❤️❤️❤️😊👍🕯️🕯️🕯️ Maskinfører skrev (52 minutter siden): Tett ble det au 😉 Så bra du ordner opp og fikser 😉👍 Håper du og Tuss har en fin søndag 🍀☘️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Forfatter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (18 minutter siden): Så bra du ordner opp og fikser 😉👍 Håper du og Tuss har en fin søndag 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja det er jo det snakket med en kollega og han sa jeg kunne ta raka i helgen så de var underbemannet så det var fint sendt sms til han og han godkjente jobben ja jeg og Tuss har det bra samme til dere 🍀☘️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Maskinfører skrev (1 time siden): Sånn det ble snazent ❤️❤️❤️❤️😊👍🕯️🕯️🕯️ Maskinfører skrev (1 time siden): Tett ble det au 😉 👨🦰👩🦰👍👍 Trippelure skrev (37 minutter siden): Så bra du ordner opp og fikser 😉👍 Håper du og Tuss har en fin søndag 🍀☘️😊😻🐶🥰 Maskinfører skrev (2 timer siden): Finsøndag tilbake ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (2 timer siden): 👍👍 Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi håper at dere har en Finsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi håper at dere har en Finsøndag.♥️♥️ Tusen❤️takk , vi kosær vårs og håper dere gjør det samme 😉🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk , vi kosær vårs og håper dere gjør det samme 😉🐶🥰 Cassidy Tvillingene koser oss begge to, og vi er glade for å høre at dere også koser dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april (endret) Maskinfører skrev (27 minutter siden): Ja det er jo det snakket med en kollega og han sa jeg kunne ta raka i helgen så de var underbemannet så det var fint sendt sms til han og han godkjente jobben ja jeg og Tuss har det bra samme til dere 🍀☘️😊😻🐶🥰 Tusen❤️takk, det er godt å høre at dere har det bra og at du fikk ordnet på graven. 😃😊😻🐶🥰 Endret 21. april av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene koser oss begge to, og vi er glade for å høre at dere også koser dere.♥️♥️ Det er koselig å høre at dere koser dere 😊💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Forfatter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk, det er godt å høre at dere har det bra og at du fikk ordnet på graven. 😃😊😻🐶🥰 Ja det er jo det ❤️det skal sekke litt mere så skal det mere jord på deretter skal det såes 😃😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Forfatter Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi håper at dere har en Finsøndag.♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Forfatter Del Skrevet 21. april Ja men det er sånn det fungerer hvis du vil være krass Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er jo det ❤️det skal sekke litt mere så skal det mere jord på deretter skal det såes 😃😊😻🐶🥰 Det blir nok bra, og så kan du kanskje plante en liten busk der? 😃 Jeg håper gravsteinen kommer til rette igjen! Har du hørt med de som jobber på kirkegården om de vet noe om den? 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja men det er sånn det fungerer hvis du vil være krass ?? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Forfatter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Det blir nok bra, og så kan du kanskje plante en liten busk der? 😃 Jeg håper gravsteinen kommer til rette igjen! Har du hørt med de som jobber på kirkegården om de vet noe om den? Ja midten av Mai/Juni så blir det nok bra 😃 blir Pelargonia som mor og far var så glade i ja det håper jeg også eller så blir det 20 000,- til den gamle kosta 19 500,- nei de så bare at den var borte 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Forfatter Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (1 minutt siden): ?? Kom ei dame på kirkegården da jeg jobbet der i 2016 som lurte på hvorfor kisten var knust var mitt svar at det er sånn det fungerer Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Maskinfører skrev (9 minutter siden): ❤️❤️ Trippelure skrev (12 minutter siden): Det er koselig å høre at dere koser dere 😊💚💚🐶🥰 Ja Cassidy Tvillingene har kost oss ute i solen i dag, og vi håper at dere også har kost dere.☀️☀️🌞🌞♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene har kost oss ute i solen i dag, og vi håper at dere også har kost dere.☀️☀️🌞🌞♥️♥️ Det er godt å høre, ja vi har gått tur i sola i 2 1/2 time så vi har kost oss masse 🌞🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå