Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene stemmer ikke ved valg.:no::no: Vi føler at alle politikere bare lover og lyver uansett hvilket parti de tilhører.:yes::yes:

Jeg har også sluttet med det, etter at de jeg engang ga min stemme bare viste seg å være løgnere og hyklere 😔 Men jeg leser alle partiprogrammene ved hvert eneste valg, men klarer ikke å tro på det lengre... 😮‍💨

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Jeg har også sluttet med det, etter at de jeg engang ga min stemme bare viste seg å være løgnere og hyklere 😔 Men jeg leser alle partiprogrammene ved hvert eneste valg, men klarer ikke å tro på det lengre... 😮‍💨

Cassidy Tvillingene vet at hvis vi skulle ha stemt enten ved kommunevalg eller ved stortingsvalg, så hadde vi stemt blankt begge to.:yes::yes:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Valglovnader virker dessverre som veldig mye valgflesk, bare tull og vas, men det er viktig å huske på at ingen partier egentlig KAN love noe siden det som regel blir koalisjonsregjeringer og under forhandlingene må alle partiene gi etter på noen området for å få gjennom noe på andre områder.

Jeg tviler på at politikerne egentlig VIL lyve og villede, bortsett fra de som har noe å skjule, som de 6-7 statsrådene som har måttet gå hittil i Støre-regjeringen. Og det er synd at det blir sånn at folk ikke lenger føler at de kan stole på noen som sitter på Stortinget.

Det jeg savner mest i politikken er at politikerne omsider skal forså hvor viktig landbruket er for Norge, forstå at bøndene TRENGER høyere inntekter enn de får, selv med tilskudd og landbruksoppgjøret. Vi MÅ produsere nok mat selv, vi kan ikke bare importere.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (3 minutter siden):

Valglovnader virker dessverre som veldig mye valgflesk, bare tull og vas, men det er viktig å huske på at ingen partier egentlig KAN love noe siden det som regel blir koalisjonsregjeringer og under forhandlingene må alle partiene gi etter på noen området for å få gjennom noe på andre områder.

Jeg tviler på at politikerne egentlig VIL lyve og villede, bortsett fra de som har noe å skjule, som de 6-7 statsrådene som har måttet gå hittil i Støre-regjeringen. Og det er synd at det blir sånn at folk ikke lenger føler at de kan stole på noen som sitter på Stortinget.

Det jeg savner mest i politikken er at politikerne omsider skal forså hvor viktig landbruket er for Norge, forstå at bøndene TRENGER høyere inntekter enn de får, selv med tilskudd og landbruksoppgjøret. Vi MÅ produsere nok mat selv, vi kan ikke bare importere.

Cassidy Tvillingene må være ærlige å si at vi ikke har noen tro på politikerne.:no::no: Vi synes at de som er rike bare blir rikere og de som er fattige bare blir fattigere.:yes::yes:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (5 minutter siden):

Ganske enig med deg i dette, jeg bare klarer ikke å gi min stemme tiø løgnere og hyklere 😔 George Carlin sier det sånn som jeg føler det... 🤣😬😭😱 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene Digger den Låten.♥️♥️

Helt enig, elskerden i alle varianter, hun har så smooth og nydelig stemme 😍 Og jeg digger å danse 🕺🐶🥰

Lenke til kommentar
Entern skrev (2 minutter siden):

Hadde vært gøy om hun stilte opp i Kongen Befaler en gang. 😁😁😁😁😁

Selda? Jeg ser ikke på Kongen Befaler, så jeg aner ikke? Har ikke teve og er ganske glad for det 😅😬🤪

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...