Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Cassidy Tvillingene liker godt denne tråden her vi.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ahhaaaa, det var intreressant informasjon ja er mange år siden jeg prøvde det på skolen, og det er ikke noe jeg har fortsatt med, så jeg har ikke så mye peil på sånt 🤣🤣🤣😊😻🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes også at det er interessant informasjon. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ det gjør vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (34 minutter siden): Ahhaaaa, det var intreressant informasjon ja er mange år siden jeg prøvde det på skolen, og det er ikke noe jeg har fortsatt med, så jeg har ikke så mye peil på sånt 🤣🤣🤣😊😻🐶🥰 Ja det er det det er det ja du har ikke peil nei 🤣🤣🤣😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (21 minutter siden): Ja det er det det er det ja du har ikke peil nei 🤣🤣🤣😊😻🐶🥰 Joda litt peil har jeg, men ikke SÅ mye 🤪🤣😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Joda litt peil har jeg, men ikke SÅ mye 🤪🤣😊😻🐶🥰 Nei ikke så mye 😀😀😊😻😻🐈⬛🐈⬛🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei ikke så mye 😀😀😊😻😻🐈⬛🐈⬛🐶🐶🥰🥰 Jeg er mest opptatt av å grave i jorda og pelle pottitter og stein veit du 💪😜 🤣🤣🤣😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Jeg er mest opptatt av å grave i jorda og pelle pottitter og stein veit du 💪😜 🤣🤣🤣😊😻🐶🥰 Du er det ja hehe 💪😜 🤣🤣🤣😊😻🐶🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (2 timer siden): Jeg er mest opptatt av å grave i jorda og pelle pottitter og stein veit du 💪😜 🤣🤣🤣😊😻🐶🥰 Høres i grunnen koselig ut 🥰😊 men husker jeg var med å plukke poteter som barn, var kaldt og slitsomt 😅 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april God morgen alle sammen 😀😀😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april RIKTIG GOOD MORGEN ALLE HER ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Nå snart spilling🥰🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april God snart formiddag tilbake til alle. Jeg syns det er dårlig med bra klemmesmil her inne. Av og til føler jeg for en gi gratis klem til verden og da savner jeg det. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april Ja den ble jo bra 😂 😂😀😀 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Du er superheldig i livet, for du ble en selvhjulpen kar og det er tilfredsstillende å fikse og få ting til selv OG det pleier å bli billigere. Tommelopp til deg! 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (1 time siden): Ja den ble jo bra 😂 😂😀😀 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (5 timer siden): Ja samme her ❤️❤️ Trippelure skrev (5 timer siden): Joda litt peil har jeg, men ikke SÅ mye 🤪🤣😊😻🐶🥰 Sviskepott skrev (1 time siden): Du er superheldig i livet, for du ble en selvhjulpen kar og det er tilfredsstillende å fikse og få ting til selv OG det pleier å bli billigere. Tommelopp til deg! MR SPEED skrev (1 time siden): RIKTIG GOOD MORGEN ALLE HER ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Entern skrev (2 timer siden): God morgen alle sammen 😀😀😀 Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredag.♥️♥️ God fredag 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april MR SPEED skrev (2 timer siden): RIKTIG GOOD MORGEN ALLE HER ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ God morgen 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå