Maskinfører Skrevet 17. april 2024 Forfatter Del Skrevet 17. april 2024 Jøsses og raske de offentlig ansatte var da ble forespeilet en uke dagen etter jeg sendte søknad var den innvilget 3 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 17. april 2024 Del Skrevet 17. april 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jøsses og raske de offentlig ansatte var da ble forespeilet en uke dagen etter jeg sendte søknad var den innvilget Grattis @Maskinfører🥳🥳🥳🏆🏆🏆 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april 2024 Del Skrevet 17. april 2024 Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Det ønsker jeg og ☺️☺️ Cassidy Tvillingene ønsker at Diskusjon skal være et hyggelig forum, og ikke sånn kvalmende som KG kan være. Vi synes at du er snill og grei. Og vi ønsker å bli kjent med deg her inne.😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april 2024 Del Skrevet 17. april 2024 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Jøsses og raske de offentlig ansatte var da ble forespeilet en uke dagen etter jeg sendte søknad var den innvilget 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. april 2024 Del Skrevet 17. april 2024 MR SPEED skrev (12 minutter siden): @Trippelure har Han har det er ikke allt han skjønner @Oxalidaceaee Jeg skjønner ganske mye jeg 🙃 Og jeg har ingen problem med å forstå hva "Du måkke komme her og komme her" betyr... Det er ikke så vanskelig å skjønne det, ganske klartekst egentlig. Men det er i orden, jeg kan komme der og der istedet. Det gjør ikke meg så mye. Peace out ✌️😎 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april 2024 Del Skrevet 17. april 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ganske mye jeg 🙃 Og jeg har ingen problem med å forstå hva "Du måkke komme her og komme her" betyr... Det er ikke så vanskelig å skjønne det, ganske klartekst egentlig. Men det er i orden, jeg kan komme der og der istedet. Det gjør ikke meg så mye. Peace out ✌️😎 Cassidy Tvillingene er enige, vi sier: Make Love Not War.☮️☮️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 17. april 2024 Del Skrevet 17. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker at Diskusjon skal være et hyggelig forum, og ikke sånn kvalmende som KG kan være. Vi synes at du er snill og grei. Og vi ønsker å bli kjent med deg her inne.😊😊 Det er koselig vettu ☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april 2024 Del Skrevet 17. april 2024 Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Det er koselig vettu ☺️☺️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 17. april 2024 Del Skrevet 17. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april 2024 Del Skrevet 17. april 2024 Cassidy Tvillingene Digger Hjertestemningen her inne.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. april 2024 Forfatter Del Skrevet 17. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april 2024 Del Skrevet 17. april 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tomler tilbake vi. 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 17. april 2024 Del Skrevet 17. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Hjertestemningen her inne.♥️♥️ Ja det er koselig det ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april 2024 Del Skrevet 17. april 2024 Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja det er koselig det ❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. april 2024 Forfatter Del Skrevet 17. april 2024 Oxalidaceaee skrev (21 minutter siden): Grattis @Maskinfører🥳🥳🥳🏆🏆🏆 Tusen takk @Oxalidaceaee 🥳🥳🥳🏆🏆🏆 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. april 2024 Forfatter Del Skrevet 17. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tomler tilbake vi. Ja tommler må vi 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 17. april 2024 Del Skrevet 17. april 2024 Maskinfører skrev (4 minutter siden): 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 17. april 2024 Del Skrevet 17. april 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk @Oxalidaceaee 🥳🥳🥳🏆🏆🏆 Bare hyggelig @Maskinfører❤️❤️. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. april 2024 Forfatter Del Skrevet 17. april 2024 Den 18.04.2024 Klokken 06:00 så går papirene i posten for tinglysning trist Postmester Frida ikke er her mer 😻😻synd jeg ikke fikk sendt de i dag 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå