Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Tussi skrev (13 minutter siden): Du har hun tyrkiske jenta, og oss her inne, jeg har ikke vært så aktiv i disse pratetrådene de siste dagene, er litt deprimert og sånt drit, vet ikke helt hva jeg skal si... Men ville ihvertfall svare når jeg så det vanskelig for deg ❤ Ja jeg har det og det holder 😀 uff deprimert ja ☹️ håper det går bra nei er vel ikke så mye og si ja alltid koselig og snakke med deg @Tussi♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (35 minutter siden): @Oxalidaceaee carol er ditt nye navn Skal du lære deg å danse altså? 😉😘 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg har det og det holder 😀 uff deprimert ja ☹️ håper det går bra nei er vel ikke så mye og si ja alltid koselig og snakke med deg @Tussi♥️ Takk så mye ❤ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Er jo meg det vettu 😂😂😂😂. Så jeg ble veldig veldig glad når jeg fant den 😉❤️😘😍🤩🥰🫧. Ja det er jo det 😂😂😂😂 ja det er jo forståelig og det er bra 😉♥️😘😍🤩😍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Du er virkelig god te å jobbe du @Maskinfører🥳🥳🥳. Tar av meg hatten for deg altså 🏆 🏆🏆. Tusenkunstner ser jeg 🥳🥳🥳. Må være deilig når man klarer å gjøre så mye selv 👌🏆. Ja er jo det 🥳🥳🥳 ja vi må ta av hatten ja er tusenkunstner ja det er deilig 👌🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (4 timer siden): Viste bildet av denne steinen til mannen til mamma idag😂. Så spurte han meg "Er du helt steingalen" 😂😂😂😂 Han har litt tørr humor noen ganger 😂 Men så overrasket han meg og ga meg en ny vits😂. Vil dere se? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Tussi skrev (3 minutter siden): Takk så mye ❤ Bare koselig ❤️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er jo det 😂😂😂😂 ja det er jo forståelig og det er bra 😉♥️😘😍🤩😍 Så skjønn du er med meg nå ❤️🏆 Smelt 💛 ❤️😉🫧 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja er jo det 🥳🥳🥳 ja vi må ta av hatten ja er tusenkunstner ja det er deilig 👌🥳🥳🥳 Ja du er virkelig god 🏆. Det er du 😉❤️. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Nå har jeg ikke dass før på Torsdag Megaflis var tomme for disse rørvinklene så får håpe neste parti kommer da 😉 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det er jo det 😂😂😂😂 ja det er jo forståelig og det er bra 😉♥️😘😍🤩😍 Ja jeg blir jo som en liten unge 😂😂😂😂. Når man bare hører og leter etter sanger, så vips finner man det man leter etter, så kan jeg bli litt sånn, ja den er det! Hipp Hurra 🥳🥳🥳🥳. Det synes jeg er veldig gøy ❤️. Og spesielt Julius sangen ❤️. Den liker jeg godt, for jeg liker jo å tro det beste 🏆❤️. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nå har jeg ikke dass før på Torsdag Megaflis var tomme for disse rørvinklene så får håpe neste parti kommer da 😉 Du kan låne min 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja jeg blir jo som en liten unge 😂😂😂😂. Når man bare hører og leter etter sanger, så vips finner man det man leter etter, så kan jeg bli litt sånn, ja den er det! Hipp Hurra 🥳🥳🥳🥳. Det synes jeg er veldig gøy ❤️. Og spesielt Julius sangen ❤️. Den liker jeg godt, for jeg liker jo å tro det beste 🏆❤️. Ja du gjør det 😂😂😂😂 ja man gjør det hipp hipp hipp hurra 🥳🥳🥳🥳 ja det er gøy ❤️ ja Julius sangen er fin ❤️ja jeg også svarer jeg ikke har jeg sovna 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Du kan låne min 😂😂😂😂 Hehe blir langt det ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja du gjør det 😂😂😂😂 ja man gjør det hipp hipp hipp hurra 🥳🥳🥳🥳 ja det er gøy ❤️ ja Julius sangen er fin ❤️ja jeg også svarer jeg ikke har jeg sovna Likte du Julius sangen? 😂😂😂😂 Elsker apekatter jeg vettu 😉. Spesielt han her 😂😂😂😂. Liker jo å tro at jeg er like sterk som Pippi 😂😂😂😂. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hehe blir langt det ☹️☹️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja du gjør det 😂😂😂😂 ja man gjør det hipp hipp hipp hurra 🥳🥳🥳🥳 ja det er gøy ❤️ ja Julius sangen er fin ❤️ja jeg også svarer jeg ikke har jeg sovna Ja du trenger å sove litt innimellom slaga ❤️. Det må du ikke glemme 😂😘😍🤩❤️🏆. 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (10 minutter siden): Nå har jeg ikke dass før på Torsdag Megaflis var tomme for disse rørvinklene så får håpe neste parti kommer da 😉 Skal du skite i skauen? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Tussi skrev (1 minutt siden): Skal du skite i skauen? 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): 😂😂😂😂 Haha jeg liker den sangen 😆 jeg er fisedame 😆 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå