Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Del Skrevet 15. april 2024 Maskinfører skrev (1 time siden): Ja veldig fin 😀 nederste er den jo nymalt da Du er god 👏👏👏👏🏆🏆🏆🏆 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Del Skrevet 15. april 2024 Entern skrev (2 timer siden): God morgen 😊😊😊 God morgen 😀 😀 😀 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Del Skrevet 15. april 2024 Entern skrev (40 minutter siden): Nemlig 😂😂😂😂😂 Jeg er veldig veldig FLINK PIKE skal jeg si deg 🏆🏆🏆🏆 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april 2024 Forfatter Del Skrevet 15. april 2024 Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Du er god 👏👏👏👏🏆🏆🏆🏆 Takk i like måte 👏👏👏👏🏆🏆🏆🏆 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Del Skrevet 15. april 2024 Oxalidaceaee skrev (51 minutter siden): Siden jeg ikke bruker parfyme... Elsker godlukter da ❤️ Spesielt denne bodylotion her 😀. Den lukter himmelsk synes jeg ❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Del Skrevet 15. april 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk i like måte 👏👏👏👏🏆🏆🏆🏆 Tusen takk fineste deg 😀😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april 2024 Del Skrevet 15. april 2024 Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): Jeg er veldig veldig FLINK PIKE skal jeg si deg 🏆🏆🏆🏆 Hurra hurra hurra 🥳🥳🥳🥳 for flinke piker 🥳🥳🥳🥳 Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Frokost 😂😂😂😂 Port Salut? Nam nam nam!!☺️😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april 2024 Forfatter Del Skrevet 15. april 2024 🍰☕ Kake-Erna vokser i grisgrendte strøk Bare de får kaker er de fornøyde 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april 2024 Forfatter Del Skrevet 15. april 2024 Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Frokost 😂😂😂😂 Så godt ut 😂😂😂😂 åssen ost er det ? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Del Skrevet 15. april 2024 Entern skrev (8 minutter siden): Hurra hurra hurra 🥳🥳🥳🥳 for flinke piker 🥳🥳🥳🥳 Port Salut? Nam nam nam!!☺️😊 Ridderost 😂😂😂😂 Port Salut er og veldig godt 😉 Jeg elsker ost ❤️ Så ostekveld med druer, kjeks og vin... Den er fin den 😉. https://www.ostecompagniet.no/oppskrifter/snofrisk-dipper Ikke helt lik den jeg pleier å lage, men sikkert god denne også 😂. Elsker snøfrisk blanda med finhakka rødløk 👌. Det er nok min ultimate ostefavoritt så den er det faktisk mange som har spurt meg om, så det er tydelig at den faller i smak hos flere og det er gøy synes jeg ❤️. Med mat kan jeg elsker og pynte, og dille litt 😂😂😂😂. Lagde jo ost og spekefat når jeg jobba på Meny på bestilling. Det var gøy å lage slike fat synes jeg. Merker jo at jeg kan savne det innimellom. Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Del Skrevet 15. april 2024 Maskinfører skrev (14 minutter siden): 🍰☕ Kake-Erna vokser i grisgrendte strøk Bare de får kaker er de fornøyde 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Del Skrevet 15. april 2024 Maskinfører skrev (14 minutter siden): Så godt ut 😂😂😂😂 åssen ost er det ? Ridderost 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. april 2024 Del Skrevet 15. april 2024 God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en strålende flott start på uka 🍀☘️🌞🐶🥰 Jeg prøver å sove på natta, men ikke alltid jeg får det til... men i natt sov jeg og drømte masse rart 😅 Jeg elsker Heartbeat/Med hjartet på rette staden 🤩😍🐶🥰 Masse kul musikk og fete bilær 😎 Valpen min er også delvis oppkalt etter bikkja til Greengrass... Alfred 😃🐶🥰 Den serien går fortsatt i reprise på NRK og har gjort det i hvertfall de siste 15 åra. De viser alle sesongene og etter siste sesong starter de på nytt med 1 sesong. Mange gamle folk som sitter og ser på det, starter nå på NRK2 om ca en time 😉👍 I dag skal vi besøke gården valpen kommer fra, så jeg kommer ikke til å være her før til kvelden igjen. Vi skal plukke søppel, gjøre klar noen jorder og kjøkkenhagen til konemor 🌞😃🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Del Skrevet 15. april 2024 Trippelure skrev (1 minutt siden): God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en strålende flott start på uka 🍀☘️🌞🐶🥰 Jeg prøver å sove på natta, men ikke alltid jeg får det til... men i natt sov jeg og drømte masse rart 😅 Jeg elsker Heartbeat/Med hjartet på rette staden 🤩😍🐶🥰 Masse kul musikk og fete bilær 😎 Valpen min er også delvis oppkalt etter bikkja til Greengrass... Alfred 😃🐶🥰 Den serien går fortsatt i reprise på NRK og har gjort det i hvertfall de siste 15 åra. De viser alle sesongene og etter siste sesong starter de på nytt med 1 sesong. Mange gamle folk som sitter og ser på det, starter nå på NRK2 om ca en time 😉👍 I dag skal vi besøke gården valpen kommer fra, så jeg kommer ikke til å være her før til kvelden igjen. Vi skal plukke søppel, gjøre klar noen jorder og kjøkkenhagen til konemor 🌞😃🐶🥰 https://youtu.be/srPputONMt4?si=BDRq8i7fU2AWBW_n Elsker Emil i Lønneberget jeg ❤️ Han er så god synes jeg ❤️ Så det er godt og se samholdet mellom han og Alfred 💙💙 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Del Skrevet 15. april 2024 Trippelure skrev (3 minutter siden): God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en strålende flott start på uka 🍀☘️🌞🐶🥰 Jeg prøver å sove på natta, men ikke alltid jeg får det til... men i natt sov jeg og drømte masse rart 😅 Jeg elsker Heartbeat/Med hjartet på rette staden 🤩😍🐶🥰 Masse kul musikk og fete bilær 😎 Valpen min er også delvis oppkalt etter bikkja til Greengrass... Alfred 😃🐶🥰 Den serien går fortsatt i reprise på NRK og har gjort det i hvertfall de siste 15 åra. De viser alle sesongene og etter siste sesong starter de på nytt med 1 sesong. Mange gamle folk som sitter og ser på det, starter nå på NRK2 om ca en time 😉👍 I dag skal vi besøke gården valpen kommer fra, så jeg kommer ikke til å være her før til kvelden igjen. Vi skal plukke søppel, gjøre klar noen jorder og kjøkkenhagen til konemor 🌞😃🐶🥰 Håper du får en fin dag @Trippelure🌞😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. april 2024 Del Skrevet 15. april 2024 Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): https://youtu.be/srPputONMt4?si=BDRq8i7fU2AWBW_n Elsker Emil i Lønneberget jeg ❤️ Han er så god synes jeg ❤️ Så det er godt og se samholdet mellom han og Alfred 💙💙 Ja det er den andre halvdelen valpen min er oppkalt etter 😁🐶🥰 "Du och jäg Alfred, du och jäg" 😃🐶🥰👍 Derfor jeg skrev at han er delvis oppkalt etter bikkja til Greengrass 😉 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. april 2024 Del Skrevet 15. april 2024 Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Håper du får en fin dag @Trippelure🌞😃🐶🥰 Tusen❤️takk, og det samme til deg 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Del Skrevet 15. april 2024 Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja det er den andre halvdelen valpen min er oppkalt etter 😁🐶🥰 "Du och jäg Alfred, du och jäg" 😃🐶🥰👍 Derfor jeg skrev at han er delvis oppkalt etter bikkja til Greengrass 😉 Ja 💙❤️❤️💙 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april 2024 Del Skrevet 15. april 2024 Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk, og det samme til deg 😊🐶🥰 Tusen takk for det ☺️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå