Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Del Skrevet 15. april Entern skrev (17 minutter siden): Ja veldig fin dør 😀 Ja veldig fin 😀 nederste er den jo nymalt da 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (31 minutter siden): Hvorfor ikke det da? Aner ikke 😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja veldig fin 😀 nederste er den jo nymalt da Du er skikkelig bra handyman 😎😀👍 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden): Jeg er god på å få folk og fe i seng jeg liker jeg å tro 😂😂😂😂 Har mine metoder 😂😂😂😂 Så kan du lure på hva de er 😂😂😂😂 Neida 😉 Kan bare værra litt masete innimellom, og det er ikke rart det da..... Lurer på hva denne dagen bringer.... Interessant 😂😂😂😂 Oxalidaceaee skrev (13 minutter siden): Yea right 😂😂😂😂 😇 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Kult og se når David kjører traktorgraver God gammel JCB Var så glad i den serien 😊👍 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (19 minutter siden): Kult og se når David kjører traktorgraver God gammel JCB Det der så skummelt ut 🤯 Bomber er ikke til å tulle med... Så sitte fast i tillegg da 🫣🫣🫣🫣 Skummelt.... 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Entern skrev (17 minutter siden): Interessant 😂😂😂😂 😇 Ja altså det vet jo ikke du noe om 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja altså det vet jo ikke du noe om 😂😂😂😂 Nemlig 😂😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Det der så skummelt ut 🤯 Bomber er ikke til å tulle med... Så sitte fast i tillegg da 🫣🫣🫣🫣 Skummelt.... Ja det ser skummelt 🤯 ut på Vallø er det mye bomber 🫣🫣🫣🫣Yepp skummelt 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Del Skrevet 15. april Entern skrev (20 minutter siden): Du er skikkelig bra handyman 😎😀👍 Ja jeg er det 😎😀👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Del Skrevet 15. april Entern skrev (19 minutter siden): Var så glad i den serien 😊👍 Ja jeg og Pappa også 😊👍 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg og Pappa også 😊👍 Ja det var fast å se den 😊👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Del Skrevet 15. april Entern skrev (6 minutter siden): Ja det var fast å se den 😊👍 Ja det var det heldigvis er de på Youtube 😊👍 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Entern skrev (8 minutter siden): Nemlig 😂😂😂😂😂 Huff 🤯 Finnes ikke verre luremus enn meg føles det ut som🫣🫣🫣🫣 GA får gjennomgå for å si det sånn😂😂😂😂 Sender ikke sånne bilder da... Er bare en som har fått det av meg... Så han elsker jeg ❤️🏆 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ja det var det heldigvis er de på Youtube 😊👍 Ja😊 NRK har sendt de i reprise en stund også 😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. april Forfatter Del Skrevet 15. april Entern skrev (6 minutter siden): Ja😊 NRK har sendt de i reprise en stund også 😊 Ja i flere år faktisk 😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april https://www.xxl.no/mizuno-wave-mirage-4-hallsko-dame-gra/p/1199401_1_Style#product-description-section Må kjøpe nye gymsko til dattera mi, for ho stjeler mine 😂😂😂😂 Så da sjekker jeg alltid online først, og om de evt har de på lager.... Hater bomturer til Arendal hvis butikkene ikke har det jeg skal ha 😂😂😂😂 Så det som kan sjekkes ut på forhånd gjøres 👏👏👏👏. Hater å shoppe, men ho trenger dem så da er det bare å brette opp ermene 🏆🏆🏆🏆 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Denne stod som regel på, på tv hos min bestemor Ester når jeg gikk dit etter skolen ❤️. Koselig serie det og husker jeg ❤️. Var ikke noe jeg fulgte med på for jeg syns det ble litt kjedelig 😂😂😂😂. Så heller på dette her jeg vettu 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå