Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Ække fali å verra geit, bare man skjønner at det e greit 😂😂😂😂 Det som ikke e greit e det ikke så fali med 😉😂 Digger Ludvik 😂😂😂😂 ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (25 minutter siden): Åja såpass ja 😂😂😂😂 Du jeg tror ikke du trenger å være så forsiktig jeg 😂😂😂😂 Er nok heller jeg som må være forsiktig med deg 😂😂😂😂. Kan bli litt vel ivrig noen ganger 😂😂😂😂. 3 år husk!!!! Uffa meg 🫣 🫣 🫣 🫣 Jeg er slik at når jeg føler meg trygg så kan alt komme på en gang 😂😂😂😂 Prøver å være respektfull da.... Liker jo ikke å overfallet noen, men lar de seg overfallet så... Ja da kan alt skje 😂😂😂😂 Forsiktig er du fienden i spillet er ikke forsiktig med meg Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har en finsøndagskveld begge to, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ Det er fint og høre at dere har en finsøndag takk det varmer ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (8 minutter siden): Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en finsøndagskveld.♥️♥️ Takk😊😊☺️☺️ det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (12 minutter siden): Fine pusen ❤️ ❤️ Sånn kom her pus 😂 Pus, pus pus 😂😂😂😂 Kom skal jeg puse på deg 😂😂😂😂 😂😂😂😂 😻😻😻😻 Ja det var fin pus 😻❤️ ja Tuss og Frida kom når jeg sa det 😂 pus pus pus ja de kommer om jeg sier det til dem 😻 😂😂😂😂 😻😻😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (17 minutter siden): Jada 😝😝😝❤️❤️ Jadda jadda 😝😝😝❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Del Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en finsøndagskveld begge to, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ Takk i like måte ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april God søndagskveld alle sammen! Håper alle har det bra og koser seg 🍀☘️🐶🥰 Vi har vært på lang tur igjen i dag, og valpen oppførte seg eksemplarisk 😃 Han gjorde alt jeg ba han om, ofte før jeg ba om det siden han egentlig vet hva jeg vil han skal gjøre etter all treningen vi har hatt tidligere. Så i dag var det en fryd å gå tur. Her er et dårlig bilde av en blåveis fra turen 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (4 minutter siden): God søndagskveld alle sammen! Håper alle har det bra og koser seg 🍀☘️🐶🥰 Vi har vært på lang tur igjen i dag, og valpen oppførte seg eksemplarisk 😃 Han gjorde alt jeg ba han om, ofte før jeg ba om det siden han egentlig vet hva jeg vil han skal gjøre etter all treningen vi har hatt tidligere. Så i dag var det en fryd å gå tur. Her er et dårlig bilde av en blåveis fra turen Nydelig blåveis 💙💙❤️💙💙💙💙💙 Og så fint valpen var snill 🥰🐶 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (4 minutter siden): God søndagskveld alle sammen! Håper alle har det bra og koser seg 🍀☘️🐶🥰 Vi har vært på lang tur igjen i dag, og valpen oppførte seg eksemplarisk 😃 Han gjorde alt jeg ba han om, ofte før jeg ba om det siden han egentlig vet hva jeg vil han skal gjøre etter all treningen vi har hatt tidligere. Så i dag var det en fryd å gå tur. Her er et dårlig bilde av en blåveis fra turen Så fin den var da ❤️ 3 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april MR SPEED skrev (16 minutter siden): Forsiktig er du fienden i spillet er ikke forsiktig med meg Å ikke det? Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april MR SPEED skrev (19 minutter siden): Forsiktig er du fienden i spillet er ikke forsiktig med meg Forsiktig er jeg nok ikke nei😂😂😂😂 Er bare at jeg prater gresk for folk 😂😂😂😂 Dem skjønne ikkje bæret😂😂😂😂 For å si det sånn så har alle på min venneliste på Snap fått denne sangen av meg idag 😂😂😂😂 Så spurte pappa Er det Julius R eller Julius i dyreparken du mener? Ingen av delene svarte jeg 😂😂😂😂 Fine Julius vettu 😉😂🏆 Du er så vakker jeg skal ikke si det til noen, Jeg skal si det til alle ❤️❤️ Så sier jeg det på min spesielle måte ❤️❤️🏆🏆. Ikke min feil at dem ikkje skjønn det samma som mæ 😉😂😘🤩🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (21 minutter siden): Nam nam 😋😋😋 Hvil du ha GOOD oppskrift er 2 da Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Forsiktig er jeg nok ikke nei😂😂😂😂 Er bare at jeg prater gresk for folk 😂😂😂😂 Dem skjønne ikkje bæret😂😂😂😂 For å si det sånn så har alle på min venneliste på Snap fått denne sangen av meg idag 😂😂😂😂 Så spurte pappa Er det Julius R eller Julius i dyreparken du mener? Ingen av delene svarte jeg 😂😂😂😂 Fine Julius vettu 😉😂🏆 Du er så vakker jeg skal ikke si det til noen, Jeg skal si det til alle ❤️❤️ Så sier jeg det på min spesielle måte ❤️❤️🏆🏆. Ikke min feil at dem ikkje skjønn det samma som mæ 😉😂😘🤩🥰 BÆ 😂😂😂😂 😘😘😘😘😘😘 Fine lammet ❤️❤️ Denne versjonen var faktisk litt gøy ❤️❤️ Ull er gull Bare det ikke blir hull Blir det hull, så vet je rå Je syr med nål og trå Så du itte fryse må Når du stå på tå Nei vent Det e jeg som på tå må stå for å rekk opp te dæ Best å finn krakken Så je rekk opp te lakken Lakken e fin og mjuk Klare itte la det væra E så frista at e bli helt sjuk..... 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Hvil du ha GOOD oppskrift er 2 da Ja takk ❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja takk ❤️ Kommer i neste pause i spillet 👍 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april MR SPEED skrev (6 minutter siden): Kommer i neste pause i spillet 👍 Ok 👌 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå