Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja hun har jo det men hørte at hun var redd som Tussi sa :( 😻 ja mulig det gr bra ja da er det nok veldig skummelt :( ja de må være med på kjøreturer :) gamle katten til pappa Nøste måtte se kjøre til sånn pensjonat når de skulle på ferie og den fikk magesjuke stakkars de folka på pensjonatet som måtte vaske henne var på 1980 tallet dette ble påkjørt 3 ganger hu og overlevde 😻 født i 1978 hu 😃😻🐶🥰

Ja det hørtes ut som en skikkelig tøff kattedame 😻😁 men trist at hun ble så dårlig av å kjøre, og påkjørt 3 ganger, stakkars pusen 😲😻🐶🥰

Du kan jo ende opp med en katt som sitter i fanget ditt med potene på rattet når dere kjører, om du tar de med på kjøretur fra de er små 😃😻🐶🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Ja det hørtes ut som en skikkelig tøff kattedame 😻😁 men trist at hun ble så dårlig av å kjøre, og påkjørt 3 ganger, stakkars pusen 😲😻🐶🥰

Du kan jo ende opp med en katt som sitter i fanget ditt med potene på rattet når dere kjører, om du tar de med på kjøretur fra de er små 😃😻🐶🥰

Ja hun var det :D ja Nøste døde i Juni 1991 ja stakkars Nøste men hun overlevde alle gangene ar e😲😻🐶🥰 ja jeg kan jo det var en i USA eller noe som hadde katt på motorsykkelen han døde i en ulykke eller noe 😃😻🐶🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Du har det ja :D nei Petsworld Lokalbutikk i Stokke og Tønsberg Sentrum Krizoo :D bruker mest stokke da for var der pappa handlet kattesand og mat :D 

Skjønner 😉👍 Jeg bestiller mye fra zooplus for det er billig og jeg får alt levert på døra. Syns det er litt mas å gå på dyrebutikken her og handle. Men jeg må innom der og handle vom, for det kan jeg ikke bestille på nett, det er jo frossent rått kjøtt. 🐶🥰

Fin bøkeskog i Stokke 🤩😉👍

Endret av Trippelure
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Ja hun var det :D ja Nøste døde i Juni 1991 ja stakkars Nøste men hun overlevde alle gangene ar e😲😻🐶🥰 ja jeg kan jo det var en i USA eller noe som hadde katt på motorsykkelen han døde i en ulykke eller noe 😃😻🐶🥰

Uff det hørtes trist ut. Ja jeg har sett videoer med katter i bil og på motorsykkel (kanskje han som døde også?), og en som sitter i kurv på sykkel. Man må vende de til det fra de er små, så liker de det 😃😻🐶🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Skjønner 😉👍 Jeg bestiller mye fra zooplus for det er billig og jeg får alt levert på døra. Syns det er litt mas å gå på dyrebutikken her og handle. Men jeg må innom der og handle vom, for det kan jeg ikke bestille på nett, det er jo frossent rått kjøtt. 🐶🥰

Fin bøkeskog i Stokke 🤩😉👍

Ja :D Zooplus ja får prøve det en gang hehe ja det kan være mas og gå på sånne steder masse folk og sånn ja vom må de ha vettu ja det er frossent kjøtt 🐶🥰du har vært i Bokemoa ja :)  🤩😉👍

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Uff det hørtes trist ut. Ja jeg har sett videoer med katter i bil og på motorsykkel (kanskje han som døde også?), og en som sitter i kurv på sykkel. Man må vende de til det fra de er små, så liker de det 😃😻🐶🥰

Ja det var trist :( mulig det var på 2000 tallet en gang ja de må det fra de er små 😃😻🐶🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar

Ja :D Zooplus ja får prøve det en gang hehe ja det kan være mas og gå på sånne steder masse folk og sånn ja vom må de ha vettu ja det er frossent kjøtt 🐶🥰du har vært i Bokemoa ja :)  🤩😉👍

Ja, jeg har gått litt på skole i Stokke (Gjennestad). Men det var litt mye kirkemas og misjonering, så jeg slutta der (det gjorde 8 av de andre i klassen også, dvs 1/3 av klassen) for jeg orker ikke sånn mas og diskriminering som jeg ble utsatt for der. Ene læreren stod i fullt alvor og sa til klassen: "Dere som ikke er kristne kan aldri bli skikkelig gode gartnere, for dere forstår ikke Guds skaperverk..." Og sånt piss orker ikke jeg å omgås med 😬

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (15 minutter siden):

Ja, jeg har gått litt på skole i Stokke (Gjennestad). Men det var litt mye kirkemas og misjonering, så jeg slutta der (det gjorde 8 av de andre i klassen også, dvs 1/3 av klassen) for jeg orker ikke sånn mas og diskriminering som jeg ble utsatt for der. Ene læreren stod i fullt alvor og sa til klassen: "Dere som ikke er kristne kan aldri bli skikkelig gode gartnere, for dere forstår ikke Guds skaperverk..." Og sånt piss orker ikke jeg å omgås med 😬

Du har gått der ja :D der har tremenningen min gått også i 2011 er fint der kjører ofte forbi når jeg skal til Fokserød ja der ere misjonering hehe han læreren var morsom :lol:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Du har gått der ja :D der har tremenningen min gått også i 2011 er fint der kjører ofte forbi når jeg skal til Fokserød ja der ere misjonering hehe han læreren var morsom :lol:

Ja det er fint der, men ganske mye rare folk... Så jeg fullførte ikke der, det ble for mye mas for min smak. Jeg gikk vel der helt på starten av 2000-tallet, så det er mange år siden nå. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Gikk han anleggsgartner, gartner eller almenn?

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 minutter siden):

Ja det er fint der, men ganske mye rare folk... Så jeg fullførte ikke der, det ble for mye mas for min smak. Jeg gikk vel der helt på starten av 2000-tallet, så det er mange år siden nå. 

Ja kjente ei jente som gikk der på Blomsterdekoratør helt på starten av 2000 tallet ja tror det har bedret seg der nå ;) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (21 minutter siden):

Ja kjente ei jente som gikk der på Blomsterdekoratør helt på starten av 2000 tallet ja tror det har bedret seg der nå ;) 

Ja det håper jeg virkelig. Mener å huske at de fikk endel kritikk noen år etter at jeg gikk der 😅

Uff nei, nå har jeg snudd døgnrytmen min helt, det er ikke bra :nei:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...