Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Jeg har spilt blokkfløyte 😂😂😂😂 Jeg så de aldri 😂😂😂😂 Menga meg ikkje med slike æ bæ 😂😂😂😂 Cassidy Tvillingene synes at munnspill er et mye finere instrument enn blokkfløyte.😊😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tror at det er sant som det sies vi: At De Gærne Har Det Godt.🤣🤣👍👍 Haha gal den som gales kan 😂😂😂😂 Så hvem er galest tro? 😂😂😂😂 Jo det er jo meg det 🫣🫣🫣🫣 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at munnspill er et mye finere instrument enn blokkfløyte.😊😊 Kanke munnspill 😂😂😂😂 Kan bare spille på fela, og den er god den 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Haha gal den som gales kan 😂😂😂😂 Så hvem er galest tro? 😂😂😂😂 Jo det er jo meg det 🫣🫣🫣🫣 Cassidy Tvillingene er uenige, vi sier at vi er de galeste. Vi er to, så da blir det dobbelgalskap.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Kanke munnspill 😂😂😂😂 Kan bare spille på fela, og den er god den 😉 Cassidy Tvillingene liker fele, den hører hjemme i irskfolkemusikk.🎻🎻🍀🍀☘️☘️💚💚 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror at det er sant som det sies vi: At De Gærne Har Det Godt.🤣🤣👍👍 Det gjenstår å se 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker fele, den hører hjemme i irskfolkemusikk.🎻🎻🍀🍀☘️☘️💚💚 Er ikke irsk, men er jo felemusikk da 👌. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene er uenige, vi sier at vi er de galeste. Vi er to, så da blir det dobbelgalskap.🤣🤣👍👍 Ja det vet jo ikke jeg no om.... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Det gjenstår å se 😂😂😂😂 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🤣🤣👍👍 Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Er ikke irsk, men er jo felemusikk da 👌. ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🤣🤣👍👍 ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Ja det vet jo ikke jeg no om.... Cassidy Tvillingene vet alt om det vi.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vet alt om det vi.🤣🤣👍👍 Javel ja😂😂😂😂 Dere har jo alltid rett så 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Javel ja😂😂😂😂 Dere har jo alltid rett så 😂😂😂😂 Cassidy Tvillingene har ikke alltid rett. men akkurat i den saken der er vi 99% sikre på at vi har rett.🤣🤣😉😉 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Denne er fantastisk bra synes jeg 😂😂😂😂 Så utrolig morsomt å se når han banker på døra te faren,.og faren bare.... Nei Nei ikke tale om 😂😂😂😂 Godt å se at han ikke bryr seg da 😂😂😂😂 Elsker denne orginaliteten på denne fyren, for det må jo ha vært ganske krevende å lage en sånn video..,. Det enkle er ofte det beste altså.... Morsom er den uansett da, og ho sier heldigvis ja.... Tenk om ho hadde sagt nei 🫣🫣🫣🫣 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ikke alltid rett. men akkurat i den saken der er vi 99% sikre på at vi har rett.🤣🤣😉😉 Ja det gjenstår vel 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja det gjenstår vel 😂😂😂😂 Cassidy Tvillingene svarer bare den som venter får se.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene svarer bare den som venter får se.🤣🤣 Jada jada 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Jada jada 😂😂😂😂 Jepp Jepp svarer Cassidy Tvillingene.😉😉 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Jepp Jepp svarer Cassidy Tvillingene.😉😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå