Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Del 1 potetgull nøtter ostepop ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Del 1 potetgull nøtter ostepop Jeg kommer ikke til å huske alt det her, men skal gjøre så godt jeg kan 👌. Elsker Chip Nuts 👌. Nam nam 😋 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Vietnamesisk har jeg ikke smakt faktisk... Hva slags mat er det i forhold til anna asiatisk mat? Det er vanligvis ikke så veldig spicy, men involverer mye god salat 😊 og nudler 😊 og vårruller, det var vietnameserne som fant opp vårruller 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Entern skrev (Akkurat nå): Det er vanligvis ikke så veldig spicy, men involverer mye god salat 😊 og nudler 😊 og vårruller, det var vietnameserne som fant opp vårruller 😊 Cassidy Tvillingene liker godt vietnamesiske vårruller.😋😋 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker godt vietnamesiske vårruller.😋😋 Ja det er godt 😊👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Jeg kommer ikke til å huske alt det her, men skal gjøre så godt jeg kan 👌. Elsker Chip Nuts 👌. Nam nam 😋 Del 2 potetgull nøtter ostepopp 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Entern skrev (3 minutter siden): Det er vanligvis ikke så veldig spicy, men involverer mye god salat 😊 og nudler 😊 og vårruller, det var vietnameserne som fant opp vårruller 😊 Jøss det var jeg ikke klar over 👌. Takk for info 👌. Salat er veldig godt da 👌. Nudler og 👌. Liker alt jeg vettu 😂😂😂😂. Er så himla lettvinn 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Del 2 potetgull nøtter ostepopp Når jeg så sweet chili ravioli så glemte jeg alt annet 😂😂😂. Er veldig gla i nøtter 😂😂😂. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Del 2 potetgull nøtter ostepopp Du må poste disse i potetgulltråden til Cassidy Tvillingene.😉😉🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Entern skrev (3 minutter siden): Ja det er godt 😊👍 Ja, Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Du må poste disse i potetgulltråden til Cassidy Tvillingene.😉😉🥰🥰 Haha 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Jøss det var jeg ikke klar over 👌. Takk for info 👌. Salat er veldig godt da 👌. Nudler og 👌. Liker alt jeg vettu 😂😂😂😂. Er så himla lettvinn 😂😂😂 Jeg er også veldig lettvinn 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Haha 😂😂😂 Cassidy Tvillingene håper at du også besøker potetgulltråden vår, der kan du få gå helt amok med potetgullbildepostinger.🤣🤣👍👍 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Entern skrev (1 minutt siden): Jeg er også veldig lettvinn 🤣🤣🤣 Dette her er så teit at jeg kan ikke få sagt det akkurat nå 😂😂😂. Må værra hormoner 😂😂😂. Jeg har forresten vært på strippeklubb en gang for lenge lenge siden 😂😂😂 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (12 minutter siden): Vietnamesisk har jeg ikke smakt faktisk... Hva slags mat er det i forhold til anna asiatisk mat? Det er ganske likt thaimat, bare bedre 😆 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Du må poste disse i potetgulltråden til Cassidy Tvillingene.😉😉🥰🥰 Nixs har ikke spist da nooooooo 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er ganske likt thaimat, bare bedre 😆 😂😂😂Din tulling altså 😂😂😂 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): 😂😂😂Din tulling altså 😂😂😂 Og den kan være ganske sterk 😜 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april 😂😂😂 Jeg ler så av tante Sofie 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå