MR SPEED Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april (endret) Greide å slette saven jeg hadde tok inn…. den gamle fra psn konsoll lagring på ps5 har alle save der oxo DS er i ps5 nå @TheDarkSycamore - SCM Endret 8. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Greide å slette saven jeg hadde tok inn…. den gamle fra psn konsoll lagring på ps5 har alle save der oxo DS er i ps5 nå @TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Cassidy Tvillingene ser at det har vært nok en bruker ute og spammet i flere tråder igjen.☹️☹️👎👎 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april (endret) Slettet bilder Endret 9. april av MR SPEED Grunn er At qr code bilde slettet få det bort Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Cassidy Tvillingene blir oppgitte over brukere som kommer inn å ødelegger tråder på denne måten.☹️☹️👎👎 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene blir oppgitte over brukere som kommer inn å ødelegger tråder på denne måten.☹️☹️👎👎 Sorry Trude det var annen bruker dumt meg tenkte ikke dum dummere dummest nå CC JEG 👎👎👎👎🤨🤨🤨🤨 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Sorry Trude det var annen bruker dumt meg tenkte ikke dum dummere dummest nå CC JEG 👎👎👎👎🤨🤨🤨🤨 Cassidy Tvillingene har rapportert denne brukeren der, for han/hun har spammet flere tråder med det samme. Og brukeren er ført opp i listen vår over ignorerte brukere.☹️☹️👎👎 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene har rapportert denne brukeren der, for han/hun har spammet flere tråder med det samme. Og brukeren er ført opp i listen vår over ignorerte brukere.☹️☹️👎👎 Ok samme her nei nå sier igjen riktig GOOD natt da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Ok samme her nei nå sier igjen riktig GOOD natt da Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. april Forfatter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (25 minutter siden): Ok samme her nei nå sier igjen riktig GOOD natt da God natt @MR SPEED 😴😴💤💤🥱🥱 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. april Forfatter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det er bra ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. april Forfatter Del Skrevet 9. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Maskinfører skrev (7 minutter siden): Tusen takk det varmer ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Tilføyelse til emojiordboka: 😵 = snurrete i huet 🥳 = fått morsom ny hatt 😖 = brukt sag som tannbørste 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (På 6.4.2024 den 12:09 AM): @Oxalidaceaee hvor er du vi savner deg vennen kommer nå hentet deg nå ❤️❤️❤️ Jeg er her jeg 💛. Jeg måtte bare ta meg en liten pause bare 💛. Kommer alltid tilbake jeg vettu 💛. Hvis jeg lover noe så holder jeg det 💛. Det er viktig for meg 💛. Så lover jeg ikke mer enn jeg kan holde 💛 Løfter er hellige for meg 💛 Vente i evigheten kan jeg ikke 💛 Her inne vil jeg være uansett 💛 Jeg venter alltid på noe godt jeg vettu 😉 💛 Men da MÅ jeg vite at jeg får det 💛 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april Digger denne sangen her @MR SPEED😉🫧🏆😆😝😋☁️⭐❤️🔥🔥🌈🫶🏻🤩😍🫣❤️💛🌞 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå