N-4K0 Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Vi liker kødd i alle dens former Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april N-4K0 skrev (31 minutter siden): Vi liker kødd i alle dens former Akkurat nå skal kødde meg inn i spillet snart Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (1 time siden): 😁 Ja jeg begynner å kjenne deg nå Ja jeg fikk ikke testa lipo i dag Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april Kult at jeg skal skifte til Automater da mens elektrikeren skal se jeg jobber 😀 560,- kommer disse på 😀 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (2 timer siden): Neiii plz ikke sett i gang det kontrollerte trollet i meg…. Jeg sier fy troll stopp troll nei troll Hehe du har troll i deg ja 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (3 timer siden): Trøsteklemmer fra valpen og meg ❤️🐶🥰 Jeg tror Entern har rett, men jeg skjønner at du føler på dårlig samvittighet, hadde sikkert gjort det selv også. Vi tenker på deg og håper at du og Tuss har det så bra som mulig 🍀☘️😊😻🐶🥰 Så gode klemmer ❤️😻🐶 tusen takk det varmer å høre jeg så at ting ikke var helst som de skulle før påske ☹️ ja vi får prøvd 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene forstår, men vi tenker at @Entern har rett der.😊😊 Ja mye mulig det 😊😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april God mandagskveld @Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april Entern skrev (11 minutter siden): God mandagskveld @Maskinfører God mandagskveld @Entern Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april Delvis skrev (9 timer siden): Er eldre enn deg @Maskinfører og føler meg ikke gammel i det hele tatt egentlig 🙂 Føler meg som en evig halvstyving jeg hehe Ikke det nei følt meg gammel siden jeg var 20 jeg det er 16 år sia Halvstyving ja 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (26 minutter siden): Kult at jeg skal skifte til Automater da mens elektrikeren skal se jeg jobber 😀 560,- kommer disse på 😀 Så kult🤩 Du må bare fortsette å fikse opp ting hjemme og ta en ting og dag av gangen. Det får tankene over på andre ting, i det minste i mens du holder på 😊👍 Maskinfører skrev (25 minutter siden): Så gode klemmer ❤️😻🐶 tusen takk det varmer å høre jeg så at ting ikke var helst som de skulle før påske ☹️ ja vi får prøvd 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Bare hyggelig det, vi sender de beste ønsker til deg og Tuss 🍀☘️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (3 timer siden): God mandag alle sammen 😊 Håper alle har hatt en fin start på uka 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene har en finmandagskveld begge to, og vi håper at dere har det samme.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Maskinfører skrev (30 minutter siden): Ja mye mulig det 😊😊 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Maskinfører skrev (33 minutter siden): Kult at jeg skal skifte til Automater da mens elektrikeren skal se jeg jobber 😀 560,- kommer disse på 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har en finmandagskveld begge to, og vi håper at dere har det samme.♥️♥️ Det er fint å høre at dere har det fint, vi har det også fint 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Det er fint å høre at dere har det fint, vi har det også fint 🍀☘️💚💚🐶🥰 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Lovet meg selv bilder RESTA av laderen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april MR SPEED skrev (5 minutter siden): Lovet meg selv bilder RESTA av laderen Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig kule bilder.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Rapporter Del Skrevet 8. april Trippelure skrev (8 minutter siden): 💚💚🐶🥰 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 👨🦰👩🦰👍👍 Tusen takk det varmer ❤️ ❤️ 👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå