Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 Trippelure skrev (3 minutter siden): Jeg vil også ha puser å kose med, valpen bare sover nå... 😻😻😻😻😻🐶🥰 Er det nye bilder? 😃🐶🥰 Nei Cassidy Tvillingene har ikke sett nye bilder, men de er nydelige små puser.😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 Tussi skrev (Akkurat nå): Ikke nye bilder ikveld, skal komme med noen imorgen 😆 forøvrig så tissa Linus på meg ikveld 😅 @Trippelure du må få en pusevenn til hunden din 😆 Cassidy Tvillingene synes også at @Trippelure må få seg en pusevenn til valpen.😉😉😻😻🐶🐶 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 Tussi skrev (Akkurat nå): Ikke nye bilder ikveld, skal komme med noen imorgen 😆 forøvrig så tissa Linus på meg ikveld 😅 @Trippelure du må få en pusevenn til hunden din 😆 Ja, jeg vil gjerne ha det 😻 Men akkurat nå bor jeg i blokk uten mulighet for en pus til å gå ut. Så må vente til jeg bor på et litt mer egnet sted, desverre 😿🐶🥰 Jeg gleder meg til flere søte kattebilder 😻😻😻😻😻 Haha, er han en Linus Rampepus? 🤣🤣🤣😅😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 MR SPEED skrev (7 minutter siden): Er du 36 sier du jeg er 54 har ungen i meg Lego ❤️ du er ikke gammel jeg er det 😁 Takk @MR SPEED, du får hjelpe meg å få han til å skjønne at han har mange gode og unge år igjen 😉👍🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja, jeg vil gjerne ha det 😻 Men akkurat nå bor jeg i blokk uten mulighet for en pus til å gå ut. Så må vente til jeg bor på et litt mer egnet sted, desverre 😿🐶🥰 Jeg gleder meg til flere søte kattebilder 😻😻😻😻😻 Haha, er han en Linus Rampepus? 🤣🤣🤣😅😻🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at både katter og hunder er fine dyr.😻😻🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at @Trippelure må få seg en pusevenn til valpen.😉😉😻😻🐶🐶 Jaaaa, men har ikke mulighet akkurat nå. Men når jeg flytter ut i skogen kan jeg kanskje ha en pus. Vet ikke helt hvordan Alfred ville ha reagert på det da 🤔🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Jaaaa, men har ikke mulighet akkurat nå. Men når jeg flytter ut i skogen kan jeg kanskje ha en pus. Vet ikke helt hvordan Alfred ville ha reagert på det da 🤔🐶🥰 Cassidy Tvillingene drømmer også om å bo sammen i en liten koselig hytte i skogen ved et vann hvor vi kan fiske ørret i.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene drømmer også om å bo sammen i en liten koselig hytte i skogen ved et vann hvor vi kan fiske ørret i.♥️♥️ Det høres veldig koselig ut 🐶🥰 Jeg ønsker å ha litt jord jeg kan dyrke grønnsaker på, noen epletrær og bærbusker, og plass til noen høner og kanskje et par sauer som Alfred kan passe på. Og en katt da 😃😻🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 Trippelure skrev (1 minutt siden): Det høres veldig koselig ut 🐶🥰 Jeg ønsker å ha litt jord jeg kan dyrke grønnsaker på, noen epletrær og bærbusker, og plass til noen høner og kanskje et par sauer som Alfred kan passe på. Og en katt da 😃😻🐶🥰 Ja Cassidy Tvillingene vil også ha et jordstykke hvor vi kan dyrke grønnsaker.🥰🥰 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 Trippelure skrev (13 minutter siden): Ja, jeg vil gjerne ha det 😻 Men akkurat nå bor jeg i blokk uten mulighet for en pus til å gå ut. Så må vente til jeg bor på et litt mer egnet sted, desverre 😿🐶🥰 Jeg gleder meg til flere søte kattebilder 😻😻😻😻😻 Haha, er han en Linus Rampepus? 🤣🤣🤣😅😻🐶🥰 Linus er en rampepus ja 🙀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 Tussi skrev (1 minutt siden): Linus er en rampepus ja 🙀 Cassidy Tvillingene gjetter at han er en søt rampepus vi.😉😉😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at han er en søt rampepus vi.😉😉😻😻 Det er han 😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 Føller du deg gammel @Maskinfører jeg er det kjøpe deg et Lego sett da blir som meg ung i sinne 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 Tussi skrev (2 minutter siden): Det er han 😊 Cassidy Tvillingene liker godt både katter og hunder vi.🥰🥰😻😻🐶🐶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene vil også ha et jordstykke hvor vi kan dyrke grønnsaker.🥰🥰 Dyrke selv CC INNE BARE TRYKK 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker godt både katter og hunder vi.🥰🥰😻😻🐶🐶 Hva med papegøyer som ikke kan holde sjeft da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Dyrke selv CC INNE BARE TRYKK Cassidy Tvillingene har tenkt å dyrke chili inne i potter.🌶️🌶️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april 2024 Del Skrevet 7. april 2024 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Hva med papegøyer som ikke kan holde sjeft da Ja så kan Cassidy Tvillingene lære papegøyene å si skikkelig mye kødd.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. april 2024 Forfatter Del Skrevet 7. april 2024 MR SPEED skrev (7 minutter siden): Føller du deg gammel @Maskinfører jeg er det kjøpe deg et Lego sett da blir som meg ung i sinne Tja noen ganger gjør jeg det blir lego til høsten Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. april 2024 Forfatter Del Skrevet 7. april 2024 MR SPEED skrev (38 minutter siden): Er du 36 sier du jeg er 54 har ungen i meg Lego ❤️ du er ikke gammel jeg er det 😁 Jeg er 36 år ja du er 54 år ja hehe gamle begge 2 ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå