Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Jeg vil også ha puser å kose med, valpen bare sover nå... 😻😻😻😻😻🐶🥰 Er det nye bilder? 😃🐶🥰 Nei Cassidy Tvillingene har ikke sett nye bilder, men de er nydelige små puser.😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Tussi skrev (Akkurat nå): Ikke nye bilder ikveld, skal komme med noen imorgen 😆 forøvrig så tissa Linus på meg ikveld 😅 @Trippelure du må få en pusevenn til hunden din 😆 Cassidy Tvillingene synes også at @Trippelure må få seg en pusevenn til valpen.😉😉😻😻🐶🐶 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Tussi skrev (Akkurat nå): Ikke nye bilder ikveld, skal komme med noen imorgen 😆 forøvrig så tissa Linus på meg ikveld 😅 @Trippelure du må få en pusevenn til hunden din 😆 Ja, jeg vil gjerne ha det 😻 Men akkurat nå bor jeg i blokk uten mulighet for en pus til å gå ut. Så må vente til jeg bor på et litt mer egnet sted, desverre 😿🐶🥰 Jeg gleder meg til flere søte kattebilder 😻😻😻😻😻 Haha, er han en Linus Rampepus? 🤣🤣🤣😅😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april MR SPEED skrev (7 minutter siden): Er du 36 sier du jeg er 54 har ungen i meg Lego ❤️ du er ikke gammel jeg er det 😁 Takk @MR SPEED, du får hjelpe meg å få han til å skjønne at han har mange gode og unge år igjen 😉👍🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja, jeg vil gjerne ha det 😻 Men akkurat nå bor jeg i blokk uten mulighet for en pus til å gå ut. Så må vente til jeg bor på et litt mer egnet sted, desverre 😿🐶🥰 Jeg gleder meg til flere søte kattebilder 😻😻😻😻😻 Haha, er han en Linus Rampepus? 🤣🤣🤣😅😻🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at både katter og hunder er fine dyr.😻😻🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at @Trippelure må få seg en pusevenn til valpen.😉😉😻😻🐶🐶 Jaaaa, men har ikke mulighet akkurat nå. Men når jeg flytter ut i skogen kan jeg kanskje ha en pus. Vet ikke helt hvordan Alfred ville ha reagert på det da 🤔🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Jaaaa, men har ikke mulighet akkurat nå. Men når jeg flytter ut i skogen kan jeg kanskje ha en pus. Vet ikke helt hvordan Alfred ville ha reagert på det da 🤔🐶🥰 Cassidy Tvillingene drømmer også om å bo sammen i en liten koselig hytte i skogen ved et vann hvor vi kan fiske ørret i.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene drømmer også om å bo sammen i en liten koselig hytte i skogen ved et vann hvor vi kan fiske ørret i.♥️♥️ Det høres veldig koselig ut 🐶🥰 Jeg ønsker å ha litt jord jeg kan dyrke grønnsaker på, noen epletrær og bærbusker, og plass til noen høner og kanskje et par sauer som Alfred kan passe på. Og en katt da 😃😻🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Det høres veldig koselig ut 🐶🥰 Jeg ønsker å ha litt jord jeg kan dyrke grønnsaker på, noen epletrær og bærbusker, og plass til noen høner og kanskje et par sauer som Alfred kan passe på. Og en katt da 😃😻🐶🥰 Ja Cassidy Tvillingene vil også ha et jordstykke hvor vi kan dyrke grønnsaker.🥰🥰 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (13 minutter siden): Ja, jeg vil gjerne ha det 😻 Men akkurat nå bor jeg i blokk uten mulighet for en pus til å gå ut. Så må vente til jeg bor på et litt mer egnet sted, desverre 😿🐶🥰 Jeg gleder meg til flere søte kattebilder 😻😻😻😻😻 Haha, er han en Linus Rampepus? 🤣🤣🤣😅😻🐶🥰 Linus er en rampepus ja 🙀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Tussi skrev (1 minutt siden): Linus er en rampepus ja 🙀 Cassidy Tvillingene gjetter at han er en søt rampepus vi.😉😉😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at han er en søt rampepus vi.😉😉😻😻 Det er han 😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Føller du deg gammel @Maskinfører jeg er det kjøpe deg et Lego sett da blir som meg ung i sinne 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Tussi skrev (2 minutter siden): Det er han 😊 Cassidy Tvillingene liker godt både katter og hunder vi.🥰🥰😻😻🐶🐶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene vil også ha et jordstykke hvor vi kan dyrke grønnsaker.🥰🥰 Dyrke selv CC INNE BARE TRYKK 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker godt både katter og hunder vi.🥰🥰😻😻🐶🐶 Hva med papegøyer som ikke kan holde sjeft da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Dyrke selv CC INNE BARE TRYKK Cassidy Tvillingene har tenkt å dyrke chili inne i potter.🌶️🌶️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Hva med papegøyer som ikke kan holde sjeft da Ja så kan Cassidy Tvillingene lære papegøyene å si skikkelig mye kødd.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april MR SPEED skrev (7 minutter siden): Føller du deg gammel @Maskinfører jeg er det kjøpe deg et Lego sett da blir som meg ung i sinne Tja noen ganger gjør jeg det blir lego til høsten Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april MR SPEED skrev (38 minutter siden): Er du 36 sier du jeg er 54 har ungen i meg Lego ❤️ du er ikke gammel jeg er det 😁 Jeg er 36 år ja du er 54 år ja hehe gamle begge 2 ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå