Trippelure Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at folk oppførte seg som drittsekker mot oss da vi var 13-14-15 år gamle, så da oppførte vi oss som drittsekker tilbake. Ja, det gjorde (og gjør jeg innimellom fortsatt) jeg også. Men stort sett bare overså jeg duster, behandlet de som luft, som om de ikke var der. Det er det værste man kan gjøre mot oppmerksomhetssyke duster(som jeg anser mobbere for å være) 😁😈 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. april Forfatter Del Skrevet 5. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): 😻😻♥️♥️ 😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. april Forfatter Del Skrevet 5. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja han var det 🐶🥰 hehe de gjør det i den alderen ja men er bra at han er grei da 🐶🐶🥰🥰😊😊 Ja stort sett er han det. Jeg har jo begynnt å lure i det siste på om han begynner å bli døv 😅 men han er nok bare veldig opptatt med å snuse rundt etter tisper som har løpetid 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): 😻😻❤️❤️ Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det er bra ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Ja, det gjorde (og gjør jeg innimellom fortsatt) jeg også. Men stort sett bare overså jeg duster, behandlet de som luft, som om de ikke var der. Det er det værste man kan gjøre mot oppmerksomhetssyke duster(som jeg anser mobbere for å være) 😁😈 Cassidy Tvillingene ignorerer sånne nå også vi, men da vi var yngre tenåringer. Så var vi fulle av hormoner og da tok vi igjen med samme mynt. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (49 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Trippelure skrev (53 minutter siden): Ja stort sett er han det. Jeg har jo begynnt å lure i det siste på om han begynner å bli døv 😅 men han er nok bare veldig opptatt med å snuse rundt etter tisper som har løpetid 😁🐶🥰 Det er bra han er det det er mulig han er det ja det er han nok 😊🐶🐶😻😻🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (34 minutter siden): Det er bra han er det det er mulig han er det ja det er han nok 😊🐶🐶😻😻🥰🥰 Ja da, han hører når han vil, og når vi er inne. Men jeg tror de skrus av innimellom når vi er ute 🤣🤣🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Trippelure skrev (9 minutter siden): Ja da, han hører når han vil, og når vi er inne. Men jeg tror de skrus av innimellom når vi er ute 🤣🤣🤣🐶🥰 Hehe akkurat som meg han da ja mulig de skrus av 🤣🤣🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hehe akkurat som meg han da ja mulig de skrus av 🤣🤣🤣🐶🥰 Ja, jeg skal ikke si så mye på det, for jeg er jo litt sånn selv også 😁🤪 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Ja, jeg skal ikke si så mye på det, for jeg er jo litt sånn selv også 😁🤪 Ja hehe er sånn vi også husker du at du måtte rydde etter han ? 😁🤪😁🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (57 minutter siden): Tusen takk det varmer ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️❤️ tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk det varmer ❤️❤️ tenker på dere også ❤️❤️ Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk det varmer ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. april Forfatter Del Skrevet 6. april Det var ikke øye til Frida mest sannsynligvis en svulst det blir avliving ☹️☹️☹️☹️☹️😻😻😻😻😻😻😻🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå