Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Maskinfører skrev (17 minutter siden): Tusen takk det varmer ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april MR SPEED skrev (14 minutter siden): @Oxalidaceaee hvor er du vi savner deg vennen kommer nå hentet deg nå ❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene savner henne også.♥️♥️ MR SPEED skrev (12 minutter siden): I morgen sier jeg da hadde til forumet stikk ord LEGO Cassidy Tvillingene skal tenke på deg.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Maskinfører skrev (36 minutter siden): Jeg aner ikke åssen det går selvfølgelig håper jeg hun blir frisk men 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Her i stua krysser vi fingre og poter for at det skal gå bra med Frida 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Cassidy Tvillingene tenker på Frida.😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (30 minutter siden): Her i stua krysser vi fingre og poter for at det skal gå bra med Frida 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Hehe tusen takk du får hilse valpen krysser det vi også 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (49 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Hehe tusen takk du får hilse valpen krysser det vi også 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Tusen❤️takk, du får hilse pusekattene 😊😻😻🐶🥰 Valpen har faktisk begynnt å krysse forlabbene når han ligger på magen og titter på skjærene utenfor vinduet. Han ser ut som en fin gammel herremann 🤣🤣🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Det gjør det her også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det gjør det her også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk, du får hilse pusekattene 😊😻😻🐶🥰 Valpen har faktisk begynnt å krysse forlabbene når han ligger på magen og titter på skjærene utenfor vinduet. Han ser ut som en fin gammel herremann 🤣🤣🤣🐶🥰 Ja de hilser tilbake 😊😻😻🐶🐶🥰🥰 hehe så søtt ja det gjør han nok 😳😳😳🐶🐶🐶🐶😻😻😻😻🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på Frida.😻😻♥️♥️ Ja 😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja 😻😻❤️❤️ 😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja de hilser tilbake 😊😻😻🐶🐶🥰🥰 hehe så søtt ja det gjør han nok 😳😳😳🐶🐶🐶🐶😻😻😻😻🥰🥰 Ja han er veldig søt 🐶🥰 Men nå har han kommet seg godt inn i puberteten og noen ganger syns jeg at han oppfører seg skikkelig dust 😮💨 Men det er vel bare sånn det skal være, stort sett er han ganske grei 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja han er veldig søt 🐶🥰 Men nå har han kommet seg godt inn i puberteten og noen ganger syns jeg at han oppfører seg skikkelig dust 😮💨 Men det er vel bare sånn det skal være, stort sett er han ganske grei 😊 Cassidy Tvillingene kunne også oppføre oss som to duster da vi var i puberteten og våre tidlige tenår.🤣🤣😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene kunne også oppføre oss som to duster da vi var i puberteten og våre tidlige tenår.🤣🤣😉😉 Ja, jeg også. Selvom jeg stort sett oppførte meg veldig voksent og bra 😇 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, jeg også. Selvom jeg stort sett oppførte meg veldig voksent og bra 😇 Cassidy Tvillingene synes at folk oppførte seg som drittsekker mot oss da vi var 13-14-15 år gamle, så da oppførte vi oss som drittsekker tilbake. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (12 minutter siden): Ja han er veldig søt 🐶🥰 Men nå har han kommet seg godt inn i puberteten og noen ganger syns jeg at han oppfører seg skikkelig dust 😮💨 Men det er vel bare sånn det skal være, stort sett er han ganske grei 😊 Ja han var det 🐶🥰 hehe de gjør det i den alderen ja men er bra at han er grei da 🐶🐶🥰🥰😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå