MR SPEED Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene liker å høre at du har tilgang til McDonalds.🥰🥰 Vi er McDonalds-fans, så vi liker ikke Burger King noe særlig.😉😉🥰🥰 BURGER KING HAR STØRE BURGERE MCDONSLD HAR BOLLE BURGERE DÅRLIG SMÅ DYRE HVOR MYE ER ER BURGENE VÆRT I MCDONALD NULL KR BEDRE GI DE BORT @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Delvis skrev (2 timer siden): Har noen kjøpt Pizza hos pizzabakeren? Hvordan er de? Ikke gode, styr unna!!! 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Delvis skrev (1 time siden): Nei de er der opptil flere av faktisk. 🙂 Da går det bra 😊 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Entern skrev (6 minutter siden): Ikke gode, styr unna!!! Dolly sin er mye bedre (og dyrere) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (15 minutter siden): BURGER KING HAR STØRE BURGERE MCDONSLD HAR BOLLE BURGERE DÅRLIG SMÅ DYRE HVOR MYE ER ER BURGENE VÆRT I MCDONALD NULL KR BEDRE GI DE BORT @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene er McDonalds-Fans og derfor liker vi ikke Burger King. Det er akkurat det samme som at vi er Liverpool-fans og derfor liker vi ikke Manchester United. Man flørter ikke med erkefienden.😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Forfatter Del Skrevet 3. april Oxalidaceaee skrev (4 timer siden): Det er lurt det 👌 Ja er det 👌👌 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Tussi skrev (41 minutter siden): Dolly sin er mye bedre (og dyrere) Enig 👍 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene er McDonalds-Fans og derfor liker vi ikke Burger King. Det er akkurat det samme som at vi er Liverpool-fans og derfor liker vi ikke Manchester United. Man flørter ikke med erkefienden.😉😉 Ok gir meg så ikke setter i gang krangel med dere 2 er grammet på burgeren jeg liter burger KING sist gang spiste var ca 300.gram til 500.gram burger mc donald mc donald å burger KING vant McDonald's veier 140 gram, Burger Kings veier 142 gram og en medium pommes frittes fra Max veier 115 gram. «Whopper Cheese» veier mellom 287 og 315 gram og «Maxburgeren» veier 266 gram. Mc Donalds meny her gir meg legger meg flat for vil ikke krangle dere slutt FERDIG 👍 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Tussi skrev (44 minutter siden): Dolly sin er mye bedre (og dyrere) Dolly Dimples? De er her i nærheten her 🙂 Aldri vært borti de, bare hørt navnet men der er en her 👍 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Delvis skrev (2 minutter siden): Dolly Dimples? De er her i nærheten her 🙂 Aldri vært borti de, bare hørt navnet men der er en her 👍 Deres pizza er kjempegod. Anbefales! 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april (endret) Delvis skrev (2 minutter siden): Dolly Dimples? De er her i nærheten her 🙂 Aldri vært borti de, bare hørt navnet men der er en her 👍 Minner om Peppes Endret 3. april av Entern 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april 2 butikker med Dolly Dimples er der faktisk. bevares. En enda nærmere også 👍De skal testes snarligen 👍🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (8 minutter siden): Ok gir meg så ikke setter i gang krangel med dere 2 er grammet på burgeren jeg liter burger KING sist gang spiste var ca 300.gram til 500.gram burger mc donald mc donald å burger KING vant McDonald's veier 140 gram, Burger Kings veier 142 gram og en medium pommes frittes fra Max veier 115 gram. «Whopper Cheese» veier mellom 287 og 315 gram og «Maxburgeren» veier 266 gram. Mc Donalds meny her gir meg legger meg flat for vil ikke krangle dere slutt FERDIG 👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Delvis skrev (1 minutt siden): 2 butikker med Dolly Dimples er der faktisk. bevares. En enda nærmere også 👍De skal testes snarligen 👍🙂 Hurra 😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Cassidy Tvillingene har aldri likt Dolly Dimples pizza, vi er glade for at Dominos har overtatt alle de restaurantene her i Bergen.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Var en burger i a Sarsborg der var 500.gram burger dårlig kranglet til meg pengene til bake Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Beste pizza er var i Fredrikstad øsiden pizza kjøpte så mye pizza der en venn ga meg rabatt da nei den gikk konkurs for dattera tok penger fra kassen konkurs etter dritt møkk Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Havna grill de beste burger i planke byen da Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Var en burger i a Sarsborg der var 500.gram burger dårlig kranglet til meg pengene til bake Jeg liker ikke å krangle om noe Da lar jeg det bare være og går Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig kjipt ut vi @MR SPEED Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå