Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): ABBA har mange bra sanger 🏆🏆🏆. Jeg kan snakke om absolutt alt nesten. Det er jeg stolt av 🏆. Det synes jeg er viktig 🏆. Så finnes det ikke vinnere eller tapere i min bok 🏆. Bare vinnere 🏆. Og jeg elsker vinn-vinn situasjoner 🏆. De er de aller aller best 🏆. Det gjør jeg alt i min makt for og få til 🏆. Det er så utrolig VIKTIG 🏆. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): Så finnes det ikke vinnere eller tapere i min bok 🏆. Bare vinnere 🏆. Og jeg elsker vinn-vinn situasjoner 🏆. De er de aller aller best 🏆. Det gjør jeg alt i min makt for og få til 🏆. Det er så utrolig VIKTIG 🏆. Abba ja 👍 lego ❤️ tv spill 😍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Har fått påskeegg 🥳🥳🥳 Jeg er Super Duper Heldig 🥳🥳🥳 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Forfatter Del Skrevet 30. mars Tror jeg skal legge meg og sove ett par timer før @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kommer 🥰🥰😻😻😊😊 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tror jeg skal legge meg og sove ett par timer før @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kommer 🥰🥰😻😻😊😊 Sove? Er du så sliten? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars MR SPEED skrev (45 minutter siden): Abba ja 👍 lego ❤️ tv spill 😍 Du er GOD altså ❤️💛👏. Kjempe GOD 🏆🏆🏆. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars trn100 skrev (3 minutter siden): Elsker denne sangen ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Forfatter Del Skrevet 30. mars Ble snazent skal få montert den en av dagene bare vente på litt bedre vær i mens får håndkle ligge over motor,n😉 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Maskinfører skrev (På 28.3.2024 den 8:11 AM): Sorry kommenterte på feil person 😻😻 Helt greit det! Jeg er uansett i en tråd jeg ikke føler meg helt hjemme i 😉 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Forfatter Del Skrevet 30. mars Ser fin ut den motor,n 😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Forfatter Del Skrevet 30. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Helt greit det! Jeg er uansett i en tråd jeg ikke føler meg helt hjemme i 😉 Takk 😉 åhh føler du deg ikke hjemme ? 😉 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk 😉 åhh føler du deg ikke hjemme ? 😉 Virker veldig privat? 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Forfatter Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (8 minutter siden): Sove? Er du så sliten? Ja sove 💤💤💤 vært oppe i hele natt og tenkt ☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Forfatter Del Skrevet 30. mars trn100 skrev (1 minutt siden): Virker veldig privat? Kan kommentere og gjøre hva du vil her 😉 God påskeaften 😉 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Forfatter Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (15 minutter siden): Har fått påskeegg 🥳🥳🥳 Jeg er Super Duper Heldig 🥳🥳🥳 Det var fint påskeegg 🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja sove 💤💤💤 vært oppe i hele natt og tenkt ☹️ Ja nå MÅ du ikke tenke deg ihjel da.... Da lager du ris til egen ræv...... 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Forfatter Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja nå MÅ du ikke tenke deg ihjel da.... Da lager du ris til egen ræv...... Nei nå har jeg jo fått fiksa coilen så da ere ikke mere tenkning 😀 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars (endret) Altså jeg føler at jeg er en dame med et hjerte av gull 💛. Jeg er ganske sikker på at jeg har det... Jeg hater og gjøre andre mennesker vondt.... Da kan jeg bli fly forbanna!!! Det er ikke greit altså!!!!! Jeg går gjennom ild og vann for å få det jeg vil ha... Men jeg må være ønsket hvis ikke er det ingen vits.... Bare noen tanker fra meg..... Endret 30. mars av Oxalidaceaee 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei nå har jeg jo fått fiksa coilen så da ere ikke mere tenkning 😀 Godt og høre ❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå