Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg har vært i Hunderfossen én gang for mange år siden Hva synes du om Hunderfossen? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Entern skrev (1 time siden): Var så glad i Hunderfossen som barn ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️ Elsker Hunderfossen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars MR SPEED skrev (20 minutter siden): Kjekt og bygge trinn for trinn ❤️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg har vært i Hunderfossen én gang for mange år siden Håper du hadde det fint der Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Elsker Hunderfossen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Ja det er et veldig fint sted 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Entern skrev (Akkurat nå): Håper du hadde det fint der Ja det er et veldig fint sted Jeg hadde så SUPERT at jeg vil bare hive meg i bilen, og reise opp dit ❤️. Elsker TROLLET i Hunderfossen 😂😂😂. Finnes ikke makan 💛💛💛💛💛💛💛💛 Det er helt UNIKT 💛💛💛💛💛💛💛💛💛 Ingen over, under eller ved siden av 💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Entern skrev (3 minutter siden): Håper du hadde det fint der Ja det er et veldig fint sted Skal du tilbake dit? 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Skal du tilbake dit? Vet ikke, ikke med det aller første i alle fall 😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (6 timer siden): God morgen alle sammen ❤️ ♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars 😂😂😂😂😂😂 Nei ÆSJ vi vil ikke ha vinter nå...... Nå vil vi ha VÅR!!!!!!!! 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Entern skrev (2 minutter siden): Vet ikke, ikke med det aller første i alle fall 😅 Åååååå javel.... Men du skal vel tilbake en gang? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): 😂😂😂😂😂😂 Nei ÆSJ vi vil ikke ha vinter nå...... Nå vil vi ha VÅR!!!!!!!! ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Har du sett noe så NYDELIG? Elsker havfruer 💛💛💛💛💛💛 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (42 minutter siden): Hva synes du om Hunderfossen? Entern skrev (39 minutter siden): Håper du hadde det fint der Det er lenge siden, må vel være 20 år eller mer, men joda, de vage minnene forteller meg at det var fint der og en grei ferie 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Litt snø igjen på bakken, men heldigvis ikke mye..... Vil så gjerne at sola 🌞 skal titte fram.... Det hadde vært deilig om det ble varmt og godt ute 🌞🌞🌞🌞. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Det kom litt mer snø her også, men NU vil jeg ha vår! 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars N-4K0 skrev (4 minutter siden): Det er lenge siden, må vel være 20 år eller mer, men joda, de vage minnene forteller meg at det var fint der og en grei ferie Jo men det er jo veldig gilt i Hunderfossen... For ikke å snakke om Gausdal... Der er det fint der 👌. Jeg er så heldig at onkelen min har et feriehus der oppe, og det har jeg fått låne når jeg har spurt 👌. Så det er koselig ❤️. Det setter jeg ekstremt stor pris på ❤️. Han er veldig snill ❤️. Man trenger ikke å reise så langt vettu 😉. Bare man har det fint sammen ❤️. Det er det aller aller viktigste ❤️. Eller hva synes du? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars N-4K0 skrev (3 minutter siden): Det kom litt mer snø her også, men NU vil jeg ha vår! Helt enig 👌. Nå MÅ VÅREN komme 🪻🌻🌼🍂🍁🌾🌱🌿🏵️💮🌸🪷🌷🌺☘️🍀. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Jeg var i Tusenfryd en gang også, på vei hjem fra speiderleir i 2002 sammen med de andre speiderne herfra. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Se så vakre og nydelige 🍀☘️🌺🌷🪷🌸💮🏵️🌿🌱🌾🍁🍂🌼🌻🪻. Har så lyst til å lage blomsterkrans til VÅREN 🥳🥳🥳🥳🥳🥳. Elsker villblomster ❤️💛. Finnes ikke noe vakrere 💛❤️. Jeg putter dem i håret, plukker dem og setter dem gjerne på bordet 🪻🌻🌼🌱🌿🏵️💮🌸🌷. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg var i Tusenfryd en gang også, på vei hjem fra speiderleir i 2002 sammen med de andre speiderne herfra. Synes du det var gøy i Tusenfryd eller? Hva likte du best der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå