Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (1 time siden): Så flink du er ❤️ Ja jeg er det ❤️👌 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja mitt også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (14 minutter siden): Ja, han var veldig smart, visste veldig mye og skrev om det i låtene sine, på en veldig god og direkte måte. Alle som digger Jokke vet det 😎 Takk for info 👌 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Cassidy Tvillingene er helt enige med @Trippelure om det med tekstene til Jokke.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Jeg kan bekrefte at når det gjelder Jokke så er jeg i hvert fall enig med meg selv 😆😎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Denne er så nydelig ❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg kan bekrefte at når det gjelder Jokke så er jeg i hvert fall enig med meg selv 😆😎 Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.🤣🤣🥰🥰👍👍 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.🤣🤣🥰🥰👍👍 Det gleder meg å høre at det gleder dere å høre det 💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Det gleder meg å høre at det gleder dere å høre det 💚💚🐶🥰 Og det gleder Cassidy Tvillingene å høre at det gleder deg, å høre at det gleder oss. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars En god sang må deles ofte 💛. Elsker denne sangen 💛. Jeg får helt vondt inni meg når jeg hører denne sangen 😭😭😭. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Takk like måte ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): En god sang må deles ofte 💛. Elsker denne sangen 💛. Jeg får helt vondt inni meg når jeg hører denne sangen 😭😭😭. ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk like måte ❤️❤️ Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger KISS.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ Ja her også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene mener at The Beatles hadde ikke vært The Beatles, hvis en av de fire ikke hadde vært medlem.♥️♥️♥️♥️ Enig ❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars https://www.brickfanatics.com/jurassic-world-chaos-theory-trailer-lego-sets 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (53 minutter siden): Og det gleder Cassidy Tvillingene å høre at det gleder deg, å høre at det gleder oss. Tøysekoppene 😂😂😂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå