Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja det er det 👌👌er ikke vanskelig 😀 Så flink du er ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (8 minutter siden): Tusen takk tenker på dere også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Oversatt fra engelsk-Judas er et kommende førstepersons skytespill utviklet og utgitt av Ghost Story Games. Det er Ken Levines første videospill siden BioShock Infinite: Burial at Sea i 2014. Spillet skal etter planen slippes til PlayStation 5, Windows og Xbox Series X/S.Wikipedia (engelsk) Se den opprinnelige beskrivelsen Lanseringsdato: mars 2025 Utvikler: Ghost Story Games Sjangere: Skytespill, Eventyrspill, Adventure Plattformer: PlayStation 5, Xbox Series X og Series S, Microsoft Windows Utgiver: Ghost Story Games Takk for info 👌. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden): Det hadde vært godt nå... Spiste faktisk burger igår... Kunne ha spist det idag og jeg kjenner jeg.... Cassidy Tvillingene spiser burgere og pommes hver fredag og lørdag.🍔🍔🍔🍔🍟🍟🍟🍟🥤🥤🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Jeg synes denne er kul av Iron Maiden 👌🥳. Så synes jeg denne er nydelig ❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (9 minutter siden): Har du spilt det spillet? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Cassidy Tvillingene liker å kose oss med digg mat og snacks vi.😉😉😋😋 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Synes denne er utrolig nydelig ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Synes denne er utrolig nydelig ❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ønsker alle en god kveld med en god rockelåt 😎 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Ønsker alle en god kveld med en god rockelåt 😎 Cassidy Tvillingene synes at dette er en knallbra rockelåt.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (19 minutter siden): Ønsker alle en god kveld med en god rockelåt 😎 Den var kul 👌 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Cassidy Tvillingene synes at det er en megakul sang.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (37 minutter siden): Har du spilt det spillet? Har ikke kommer ut ikke før hm Lanseringsdato: mars 2025 nei 😀 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Cassidy Tvillingene håper at dere koser dere i kveld alle sammen. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere koser dere i kveld alle sammen. Ja det i bilde spillet det litt ikke mye skal se om angsten kommer nå 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ja det i bilde spillet det litt ikke mye skal se om angsten kommer nå Så fine 🧡 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere koser dere i kveld alle sammen. Det håper jeg dere også gjør 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (42 minutter siden): Ønsker alle en god kveld med en god rockelåt 😎 God kveld 😀🐶 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Mørkt ute tenker på sommeren er bare jeg som liker å hvil ha trope sommer da er jeg gal JA 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå