Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Så fint det var ❤️. Godt minne og ha fra noen du er glad i ❤️. Ja det var det han hadde det i pendressen ❤️ ja jeg var og er glad i han fremdeles synd det kunne kan føres videre ☹️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (6 minutter siden): Trekkspillet som gikk i arv fra Bestefar til Pappa 1995 og som gikk i arv til @Maskinfører 2023 og der stopper det 😉 pappa var stolt av det når jeg prøvde det 17 Desember 2023 og pakket det ned igjen når jeg kom tilbake på soverommet var lyset skrudd av han likte nok ikke det ❤️❤️ Trekkspill er et artig instrument 👏👏👏. Det er gitar også ❤️. I Walk The Line ❤️. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det var det han hadde det i pendressen ❤️ ja jeg var og er glad i han fremdeles synd det kunne kan føres videre ☹️❤️ Tenker på deg.... Skjønner deg godt jeg.... Varm klem fra meg ❤️. 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (19 minutter siden): Åååå jo da ❤️. Er så nydelig atte atte ❤️. Trenger ikke å være ditt eget verk vettu... Du må bare finne det som treffer deg ❤️. Er mer enn bra nok 🏆. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (12 minutter siden): Liten verden innimellom 😉 Men ingen tvil om at vi er på bølgelengde når det gjelder musikk! ❤️ Nei det er ingen tvil der... I feel it in my bones ❤️🏆👏🥳 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (34 minutter siden): Ikke nå 😀 @Maskinfører hva jobber du med jeg får ikke lov å kan ikke eplepsien 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Så liten har man vært en gang 😀 tenk å hatt en sønn som hadde passet rett i den 😀 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Så liten har man vært en gang 😀 tenk å hatt en sønn som hadde passet rett i den 😀 Så fin den var ❤️. Du får ta godt vare på den ❤️. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): @Maskinfører hva jobber du med jeg får ikke lov å kan ikke eplepsien Nei er fører av gravemaskin jeg 😀 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Nei det er ingen tvil der... I feel it in my bones ❤️🏆👏🥳 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (8 minutter siden): Tenker på deg.... Skjønner deg godt jeg.... Varm klem fra meg ❤️. Tusen takk klemmer det varmer ❤️ godt at noen tenker på en ❤️ varm klem tilbake ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden): Trekkspill er et artig instrument 👏👏👏. Det er gitar også ❤️. I Walk The Line ❤️. Ja pappa hadde det også 3 stk til og med 2 fioliner også ❤️ fin musikk det trekkspill er artig ❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars @Maskinfører Lego copy IKKE lego 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Så fin den var ❤️. Du får ta godt vare på den ❤️. Ja den var fin ❤️ skal henge den i posen sammen med dressen min skal jo ikke brukes mer så ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): @Maskinfører Lego copy IKKE lego Ska sjekke 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Kjolen til mamma henger akkurat på plassen der hun hang den siste gang 1 Januar 2011 hun gikk bort 20 September 2011 58 år gammel og der skal den få henge ❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (14 minutter siden): Jeg elsker denne sangen ❤️❤️. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (9 minutter siden): Everything I do, I do it for you ❤️❤️. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå