Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk sender varme klemmer tilbake ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (7 minutter siden): ( Secret Love ❤️ ) Cassidy Tvillingene Digger den sangen.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars (endret) Skjorta ligger der pappa la den sist i 2016 ❤️❤️ Endret 27. mars av Maskinfører 1 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Elsker denne sangen ❤️❤️. I'm walking on sunshine 🌞🌞🌞🌞 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tenker på dere også ❤️❤️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tenker på dere også ❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Skjorta ligger der pappa la den sist i 2016 ❤️❤️ ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Elsker denne sangen ❤️❤️. I'm walking on sunshine 🌞🌞🌞🌞 Cassidy Tvillingene elsker også den sangen vi.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det er bra 😀😀 lever sitt eget liv ja nei det henger ikke på Greip kanskje det er pappa ? ❤️❤️❤️ Jeg begynner å bli vant til utfordringer med det tekniske utstyret 😂😂😂. Plutselig så kan skjermen finne på og bli grønn så det er veldig merkelig... Tror det er noen ekstreme sterke energier i sving.... 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Skjorta ligger der pappa la den sist i 2016 ❤️❤️ Fin skjorte da ❤️. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Cassidy Tvillingene liker å tro at ting har logiske forklaringer vi.😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars (endret) Trekkspillet som gikk i arv fra Bestefar til Pappa 1995 og som gikk i arv til @Maskinfører 2023 og der stopper det 😉 pappa var stolt av det når jeg prøvde det 17 Desember 2023 og pakket det ned igjen når jeg kom tilbake på soverommet var lyset skrudd av han likte nok ikke det ❤️❤️ Endret 27. mars av Maskinfører 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Denne likte jeg 😂😂😂. Heftig ❤️🔥😉 Liten verden innimellom 😉 Men ingen tvil om at vi er på bølgelengde når det gjelder musikk! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Fin skjorte da ❤️. Ja er det husker han kjøpte den Gard Felleskjøpet kjøpt rett her nede ❤️❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (23 minutter siden): Det flotte lommeuret du fikk pappa av mamma juleaften 2003 du var stolt av det ikke visste jeg at du skulle går så fort 😭❤️ Så fint det var ❤️. Godt minne og ha fra noen du er glad i ❤️. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Trekkspillet som gikk i arv fra Bestefar til Pappa 1995 og som gikk i arv til @Maskinfører 2023 og der stopper det 😉 pappa var stolt av det når jeg prøvde det 17 Desember 2023 og pakket det ned igjen når jeg kom tilbake på soverommet var lyset skrudd av han likte nok ikke det ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (1 minutt siden): Liten verden innimellom 😉 Men ingen tvil om at vi er på bølgelengde når det gjelder musikk! ❤️ Cassidy Tvillingene liker den sangen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Jeg begynner å bli vant til utfordringer med det tekniske utstyret 😂😂😂. Plutselig så kan skjermen finne på og bli grønn så det er veldig merkelig... Tror det er noen ekstreme sterke energier i sving.... Du gjør det ja spørte om pappa kunne gi ett tegn på at han var her og trodde det slo inn på din mobil 😀 men den gang ei ja Pappas mobil var også sånn ja det må det være minst 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå