Oxalidaceaee Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige i. Cassidy Tvillingene gjorde også sånne rampestreker da vi var barn og yngre tenåringer.😉😉 Haha det tviler jeg ikke på 😂. Jeg gjorde mest uforskyldte rampestreker... Litt sånn... Ooopps var det jeg som gjorde dette 🫣🫣🫣. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Oxalidaceaee skrev (15 minutter siden): Haha det tviler jeg ikke på 😂. Jeg gjorde mest uforskyldte rampestreker... Litt sånn... Ooopps var det jeg som gjorde dette 🫣🫣🫣. Cassidy Tvillingene var skikkelige Badassboy og Badassgirl da vi var fra 7-14 år.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene var skikkelige Badassboy og Badassgirl da vi var fra 7-14 år.🤣🤣 😂😂👏👏🏆🏆 Hva slags rampestreker da? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): 😂😂👏👏🏆🏆 Hva slags rampestreker da? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): 😂😂👏👏🏆🏆 Hva slags rampestreker da? Cassidy Tvillingene gjorde all slags mulige rampestreker sammen, alt fra harmløse rampestreker til alvorlig hærverk. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (46 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker Frida Riktig Godbedring.😻😻♥️♥️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, hvordan går det med Frida??😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (48 minutter siden): Stakkars Frida..... Så godt å "høre" at formen er bedre ❤️. Ja man kan sove seg frisk 👌. Du er klok du 🏆. Det er viktig at dyra har det godt ❤️. Virker som du er glad i dyr 👏👌🏆. Ja har vært synd på henne nå sover hun igjen og sover seg mere frisk 😻❤️ Ja de sover seg friske ja jeg er klok 🏆Ja det er veldig viktig ❤️ 👏👌🏆 ja jeg er det mamma og pappa hadde jo hund så men hun var født i 1986-2002 så nå går det i katter og vil nok mest sannsynligvis alltid gjøre det 😻❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (27 minutter siden): 😂😂👏👏🏆🏆 Hva slags rampestreker da? Rampenissen ? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, hvordan går det med Frida??😻😻♥️♥️ Det går nok bra 😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Rampenissen ? Han er harmløs i forhold til de rampestrekene som Cassidy Tvillingene gjorde sammen da vi var barn og yngre tenåringer.🤣🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det går nok bra 😻😻❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.😻😻♥️♥️ Ja jeg også 😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også 😻😻❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Del Skrevet 27. mars Hei @Onkel_Stewart lenge siden nå åssen går det ? Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Hei @Onkel_Stewart lenge siden nå åssen går det ? Heisann @Maskinfører!! 😊 Hyggelig å høre fra deg. Joda, jeg kan ikke klage. Hvordan er det i ditt univers? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Del Skrevet 27. mars Onkel_Stewart skrev (6 minutter siden): Heisann @Maskinfører!! 😊 Hyggelig å høre fra deg. Joda, jeg kan ikke klage. Hvordan er det i ditt univers? Ja ikke sant ? det er bra nei det går i samme tralten det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå