Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Trippelure skrev (4 minutter siden): Du har oss her på forumet da 😃😻😻🐶🥰 Og vi håper at dere har kost dere i dag 💚💚🐶🥰 Ja etter masse styr så ble det veldig fint, og veldig ryddig og rent også 😅🐶🥰 Cassidy Tvillingene har kost oss i dag begge to, og vi er glade for å høre at dere har det fint.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars Trippelure skrev (8 minutter siden): Du har oss her på forumet da 😃😻😻🐶🥰 Og vi håper at dere har kost dere i dag 💚💚🐶🥰 Ja etter masse styr så ble det veldig fint, og veldig ryddig og rent også 😅🐶🥰 Ja jeg har jo det da men skulle hatt en pus her også 😀😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene gir deg klemmer vi.🥰🥰 Tusen takk de var gode 🤗🤗🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars Entern skrev (13 minutter siden): De er gamle vet du de må hvile mye 😻😻 men du får digital klem av meg 😊 Hehe de hviler litt for mye sover hele dagen ☹️☹️ Tusen takk @Entern klem tilbake 😻😻😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Hehe de hviler litt for mye sover hele dagen ☹️☹️ Tusen takk @Entern klem tilbake 😻😻😊😊 😊😻 Kattene kommer nok bort for å få kos etterhvert 😊😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Tusen takk de var gode 🤗🤗🥰🥰 Bare Hyggelig, og Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Entern skrev (1 minutt siden): 😊😻 Kattene kommer nok bort for å få kos etterhvert 😊😻😻 Det tenker Cassidy Tvillingene også.😻😻 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene har kost oss i dag begge to, og vi er glade for å høre at dere har det fint.♥️♥️ Det er koselig å høre at dere har kost dere 💚💚🐶😻 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja jeg har jo det da men skulle hatt en pus her også 😀😻😻🐶🐶🥰🥰 Det forstår jeg godt, skulle gjerne hatt en selv. Men du er ikke alene, så lenge du har oss forumvenner😉😃😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars Trippelure skrev (5 minutter siden): Det er koselig å høre at dere har kost dere 💚💚🐶😻 Det forstår jeg godt, skulle gjerne hatt en selv. Men du er ikke alene, så lenge du har oss forumvenner😉😃😻😻🐶🥰 Ja du skulle nok det 😻 ja jeg har jo dere 😀😀😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Bare Hyggelig, og Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars Entern skrev (14 minutter siden): 😊😻 Kattene kommer nok bort for å få kos etterhvert 😊😻😻 😊😻 Det tviler jeg på ☹️ måtte ut en tur i kveld og etter jeg kom var ikke Tuss i stua 😊😻😻 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Entern skrev (55 minutter siden): Haha ja det er nok en god ide 🤣😀 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja du skulle nok det 😻 ja jeg har jo dere 😀😀😻😻🐶🐶🥰🥰 Ja jeg elsker når katter maler 😍😻🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Jahn Teigen og Prima Vera.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Jeg digger Prima Vera 🤩🤩🤩😎👍 Så lykklig i Sverige 😁🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Trippelure skrev (15 minutter siden): Det er koselig å høre at dere har kost dere 💚💚🐶😻 Det forstår jeg godt, skulle gjerne hatt en selv. Men du er ikke alene, så lenge du har oss forumvenner😉😃😻😻🐶🥰 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du også har kost deg.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars Trippelure skrev (4 minutter siden): Ja jeg elsker når katter maler 😍😻🥰 Ja jeg også 😍😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg digger Prima Vera 🤩🤩🤩😎👍 Så lykklig i Sverige 😁🥳 Cassidy Tvillingene digger både Prima Vera og Jahn Teigen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå