Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene har opplevd å ha truffet på fulle 12-13 åringer i Bergen, og det er vondt og trist å se. Ja det er det lærerende skjenket oss Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer og lese ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ 🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 🥰🥰♥️♥️ 🥰🥰❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er det lærerende skjenket oss Uff, Cassidy Tvillingene synes at sånt er forferdelig. Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk det varmer og lese ❤️❤️ Bare Hyggelig Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): 🥰🥰❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars Må ha Bajonettsag @MR SPEED når gamle vinduskarmer og dørkarmer skal skjæres ut fått i julegave av Pusene og pappa 24 Desember 2022 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Uff, Cassidy Tvillingene synes at sånt er forferdelig. Bare Hyggelig Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Må ha Bajonettsag @MR SPEED når gamle vinduskarmer og dørkarmer skal skjæres ut fått i julegave av Pusene og pappa 24 Desember 2022 😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det var artig om hun som avviste meg i 2018 var en av dem vites ikke nei stemmer det føler sterkt med deg en forferdelig sygdom har hørt om den ❤️❤️ Sannheten kunde hatt det bedre kunde vert være da om ikke kan får ikke love å kjøre bil da har taxi kort da noen dager er jevnlige noen dager er helt topp kunde vært være tenker positivt da mat vær da har anfall sjelden kommer dag da angsten er der noen dager får angst jevlig ja noen dager helt topp MÅ SLUTTE Å SPILLE TV SPILL BESTEMT MEG ER SISTE KONSOLE TENK SIDEN KJØPE STEAM DECK HVA DEN HETER 6000.kr til 8000kr. I morgen tikka igjen❤️👍😍♥️🥰♥️ jeg klager aldri er tull bare fines de som som bare kan løfte en finger jeg kan bruke alle fingrene min 👍 kunde vært bedre kunde vært være takker gud for vær dag jeg har bra 👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (3 minutter siden): Sannheten kunde hatt det bedre kunde vert være da om ikke kan får ikke love å kjøre bil da har taxi kort da noen dager er jevnlige noen dager er helt topp kunde vært være tenker positivt da mat vær da har anfall sjelden kommer dag da angsten er der noen dager får angst jevlig ja noen dager helt topp MÅ SLUTTE Å SPILLE TV SPILL BESTEMT MEG ER SISTE KONSOLE TENK SIDEN KJØPE STEAM DECK HVA DEN HETER 6000.kr til 8000kr. I morgen tikka igjen❤️👍😍♥️🥰♥️ jeg klager aldri er tull bare fines de som som bare kan løfte en finger jeg kan bruke alle fingrene min 👍 kunde vært bedre kunde vært være takker gud for vær dag jeg har bra 👍 Cassidy Tvillingene er glade for å ha deg her hos oss.♥️♥️ Maskinfører skrev (4 minutter siden): Maskinfører skrev (4 minutter siden): ❤️❤️ ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Sannheten kunde hatt det bedre kunde vert være da om ikke kan får ikke love å kjøre bil da har taxi kort da noen dager er jevnlige noen dager er helt topp kunde vært være tenker positivt da mat vær da har anfall sjelden kommer dag da angsten er der noen dager får angst jevlig ja noen dager helt topp MÅ SLUTTE Å SPILLE TV SPILL BESTEMT MEG ER SISTE KONSOLE TENK SIDEN KJØPE STEAM DECK HVA DEN HETER 6000.kr til 8000kr. I morgen tikka igjen❤️👍😍♥️🥰♥️ jeg klager aldri er tull bare fines de som som bare kan løfte en finger jeg kan bruke alle fingrene min 👍 kunde vært bedre kunde vært være takker gud for vær dag jeg har bra 👍 Jeg vet det @MR SPEED det er en forferdelig sygdom ei i barnehagen/barneskolen hadde det og var forferdelig og se på å ikke få kjøre bil må være ren tortur ja det blir ofte sånn noen dager er fine og noen er ille er ikke så mye inni dette med spill så aner ikke helt hva du mener med Steam Deck har bare en Xbox one hva det heter Grand Theft Auto og RDR2 er spillene ❤️👍👍❤️🥰❤️❤️ det er bra at du kan bruke hendene ja det forstår jeg 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er glade for å ha deg her hos oss.♥️♥️ ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er glade for å ha deg her hos oss.♥️♥️ ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender dere våre tanker og klemmer.♥️♥️ Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jeg vet det @MR SPEED det er en forferdelig sygdom ei i barnehagen/barneskolen hadde det og var forferdelig og se på å ikke få kjøre bil må være ren tortur ja det blir ofte sånn noen dager er fine og noen er ille er ikke så mye inni dette med spill så aner ikke helt hva du mener med Steam Deck har bare en Xbox one hva det heter Grand Theft Auto og RDR2 er spillene ❤️👍👍❤️🥰❤️❤️ det er bra at du kan bruke hendene ja det forstår jeg ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sender dere våre tanker og klemmer.♥️♥️ ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på våre forumvenner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Jeg vet det @MR SPEED det er en forferdelig sygdom ei i barnehagen/barneskolen hadde det og var forferdelig og se på å ikke få kjøre bil må være ren tortur ja det blir ofte sånn noen dager er fine og noen er ille er ikke så mye inni dette med spill så aner ikke helt hva du mener med Steam Deck har bare en Xbox one hva det heter Grand Theft Auto og RDR2 er spillene ❤️👍👍❤️🥰❤️❤️ det er bra at du kan bruke hendene ja det forstår jeg Sorry har jo den her RC ILTEMPO GIGANTE SAMMLER IVOKAPRINO👍👍 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå