Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Gjør jobben nåå åååå kjøpe den nå , kan hende ikkke sikkert den går opp i prise husker dere de 2 viftene fikk billig på vinteren prisen gikk jo opp på sommeren da jeg gjorde en GOOD deal der da 👍 Cassidy Tvillingene lurer på om du vet hvilke butikker som har den?? For vi bestiller ikke fra nettet vet du.😊😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår at du blir Tor med Hammeren nå.😉😉🥰🥰 Ja heter ikke Tor men blir en annen med hammer,n også har jeg ett annet navn det brukes med Hagla 😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): 👍👍👍👍👍 Arva gammalt hus vettu så da må man jo investere i litt nytt Vurdere en sånn en også med tiden har en på strøm men er så drit med ledninger den på Laftekurset der gikk ledningen var i 2006 Det 👍👍👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja heter ikke Tor men blir en annen med hammer,n også har jeg ett annet navn det brukes med Hagla 😉😉🥰🥰 Cassidy Tvillingene tenker at nå kan du dra på fest i Hammerfest sammen med snekkerne, for det er dit snekkere drar på fest.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene lurer på om du vet hvilke butikker som har den?? For vi bestiller ikke fra nettet vet du.😊😊 Er butikken Kitchn i Bergen cc 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Arva gammalt hus vettu så da må man jo investere i litt nytt Vurdere en sånn en også med tiden har en på strøm men er så drit med ledninger den på Laftekurset der gikk ledningen var i 2006 Det 👍👍👍👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Er butikken Kitchn i Bergen cc Kult, den butikken er Cassidy Tvillingene ofte innom i Bergen. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): 👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at nå kan du dra på fest i Hammerfest sammen med snekkerne, for det er dit snekkere drar på fest.🤣🤣🥰🥰 Hehe riktig det 😮 var på fest på Norefjell jeg da kjørte jeg ned ett menneske i akebakken det gikk heldigvis bra tenk deg 10 Fulle 17 åringer i den bakken Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): Arva gammalt hus vettu så da må man jo investere i litt nytt Vurdere en sånn en også med tiden har en på strøm men er så drit med ledninger den på Laftekurset der gikk ledningen var i 2006 Det 👍👍👍👍👍 Husk kjøpe lader å batteri får noen ganger e-poster fra sex til maskiner å diverse annet møkk 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hehe riktig det 😮 var på fest på Norefjell jeg da kjørte jeg ned ett menneske i akebakken det gikk heldigvis bra tenk deg 10 Fulle 17 åringer i den bakken Ha ha ha ha det beste er er meg null alkohol kan ikke røre alkohol eplepsien da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hehe riktig det 😮 var på fest på Norefjell jeg da kjørte jeg ned ett menneske i akebakken det gikk heldigvis bra tenk deg 10 Fulle 17 åringer i den bakken Cassidy Tvillingene har opplevd å ha truffet på fulle 12-13 åringer i Bergen, og det er vondt og trist å se. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ha ha ha ha det beste er er meg null alkohol kan ikke røre alkohol eplepsien da Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ha ha ha ha det beste er er meg null alkohol kan ikke røre alkohol eplepsien da Ja det var artig om hun som avviste meg i 2018 var en av dem vites ikke nei stemmer det føler sterkt med deg en forferdelig sygdom har hørt om den ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det var artig om hun som avviste meg i 2018 var en av dem vites ikke nei stemmer det føler sterkt med deg en forferdelig sygdom har hørt om den ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (5 minutter siden): Husk kjøpe lader å batteri får noen ganger e-poster fra sex til maskiner å diverse annet møkk Øy Nils trenger ikke batteri har bajonettsag batteridrill og muttertrekker alt er nøye gjennomtenkt har 3 batterier til detta og 3 ladere roter bort ser du Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå