Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker å poste i disse to hyggelige og koselige chattetrådene til @Sviskepott og @Maskinfører🥰🥰 Ja det gjør jeg også 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det gjør jeg også 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at de er to av de beste trådene her på Diskusjon.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (11 minutter siden): Det er godt å høre at dere har det bra 😊 Vi har det bra, valpen sover litt nå og så skal vi ut en tur når han våkner 😁 Håper du får sove godt og drømme no' flott om du sovner, og at du får en fin dag på jobb i morgen 🍀☘️😃😻😻🐶🥰 Ja vi har det bra ja men da får dere det koselig ja sovner når øys glir igjen nei drømmer ikke så mye jeg ja håper dagen blir fin i morgen samme til deg blir sittende oppe en stund til 🍀☘️😃😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at de er to av de beste trådene her på Diskusjon.♥️♥️ Ja de er det ❤️❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Like trøtt 👎 tenkte på etter cola slurken som er litt for ofte kan gi korken på cola flaska navn kaller den Putin å donald DUNK BRAK HYL SSLUTT Å SLÅ OSS 👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi har det bra ja men da får dere det koselig ja sovner når øys glir igjen nei drømmer ikke så mye jeg ja håper dagen blir fin i morgen samme til deg blir sittende oppe en stund til 🍀☘️😃😻😻🐶🥰 Tusen❤️takk 😃😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Like trøtt 👎 tenkte på etter cola slurken som er litt for ofte kan gi korken på cola flaska navn kaller den Putin å donald DUNK BRAK HYL SSLUTT Å SLÅ OSS 👍 🤣🤣🤣 Du er morsom @MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (13 minutter siden): Tusen❤️takk 😃😻😻🐶🥰 Bare koselig ❤️😃😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars (endret) Trippelure skrev (26 minutter siden): 🤣🤣🤣 Du er morsom @MR SPEED Hørt det her hjemme kommer med dritt var en i gamlebyen jeg køda med hvis du mener det da kan du holde sjeft sa H@n men køder du da kan du forsette bare kødda=tullet h@n ble pottesur dritsur Endret 17. mars av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (24 minutter siden): Ja de er det ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (28 minutter siden): 🤣🤣🤣 Du er morsom @MR SPEED Takk @Trippelure jeg får gå i dvale nå naatta alle her 👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Takk @Trippelure jeg får gå i dvale nå naatta alle her 👍👍 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det er bra ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (15 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Jeg har vært ute med valpen en tur 🐶🥰 MR SPEED skrev (36 minutter siden): Hørt det her hjemme kommer med dritt var en i gamlebyen jeg køda med hvis du mener det da kan du holde sjeft sa H@n men køder du da kan du forsette bare kødda=tullet h@n ble pottesur dritsur Fysj sånne pottesure folk gidder vi ikke, og så i Fredrikstad da, der hvor alt årnær sæ, alltid... Der burde jo alle være blide og glade uansett 😉 MR SPEED skrev (31 minutter siden): Takk @Trippelure jeg får gå i dvale nå naatta alle her 👍👍 God natta @MR SPEED 🍀☘️😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg har vært ute med valpen en tur 🐶🥰 Fysj sånne pottesure folk gidder vi ikke, og så i Fredrikstad da, der hvor alt årnær sæ, alltid... Der burde jo alle være blide og glade uansett 😉 God natta @MR SPEED 🍀☘️😊🐶🥰 Bor du i Fredrikstad ? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå