Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars @Trippelure trykket så hardt at hele gravemaskina ble løftet opp 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (1 time siden): Ja jeg også ❤️❤️ ♥️♥️ Trippelure skrev (1 time siden): Serien heter Heartbeat på Engelsk og den foregår i landsbyen Aidensfield 😉 Jeg er stor fan av den serien, I LØØØØØØV IT 😁🥰 Trippelure skrev (1 time siden): Dere fant sikkert ut av det selv, men her er den riktige oversikten 😊 https://tv.nrk.no/serie/med-hjartet-paa-rette-staden/sesong/1 Det stemmer nok at serien heter Heartbeat, men Cassidy Tvillingene har alltid bare kalt den for Aidensfield.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): ♥️♥️ Det stemmer nok at serien heter Heartbeat, men Cassidy Tvillingene har alltid bare kalt den for Aidensfield.♥️♥️ ❤️❤️ Royal Hospital med trøtte Ventress og Bellamy de hadde en annen Sersjant enn Blaketon da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (10 minutter siden): ❤️❤️ Royal Hospital med trøtte Ventress og Bellamy de hadde en annen Sersjant enn Blaketon da Ja men Cassidy Tvillingene husker ikke navnet hans.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (4 timer siden): Eyyh Entern! Der er du jo, hvor har du vært hele kvelden? Vi har savna dæ 😁🤪🐶🥰 Jeg sovna på sofaen 😲😊 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene er også glade for å se @Entern her i natt.🥰🥰 😊😊☺️☺️ Trippelure skrev (4 timer siden): Hallo godt folk, har dere sovna helt? 🤪🐶🥰 Jeg sovna 😴😊 God morgen 😊☺️🐶❤️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Og god morgen @Maskinfører😊😊😊 og kattene😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Entern skrev (4 minutter siden): Jeg sovna på sofaen 😲😊 😊😊☺️☺️ Jeg sovna 😴😊 God morgen 😊☺️🐶❤️ Cassidy Tvillingene duppet også av noen ganger i natt.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene duppet også av noen ganger i natt.😉😉 Bra å få litt søvn 😴😴😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Entern skrev (3 minutter siden): Bra å få litt søvn 😴😴😊😊☺️☺️ Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige i.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige i.😊😊 Og koselig å våkne tidlig og hilse på dere 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Entern skrev (3 minutter siden): Og koselig å våkne tidlig og hilse på dere 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene synes også at det er koselig å få søndagsmorgenbesøk av deg her inne.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at det er koselig å få søndagsmorgenbesøk av deg her inne.😊😊 Koselig å småprate tidlig søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Entern skrev (1 minutt siden): Koselig å småprate tidlig søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ Det synes Cassidy Tvillingene også.😊😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.😊😊 Har dere planer for dagen? 😀😀😊😊 Jeg skal vaske klær og ellers bare slappe av 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Entern skrev (2 minutter siden): Har dere planer for dagen? 😀😀😊😊 Jeg skal vaske klær og ellers bare slappe av 😊 Cassidy Tvillingene skal lage oss en godlunsj med egg, bacon og tomatbønner i dag. Men ellers har vi ingen planer.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal lage oss en godlunsj med egg, bacon og tomatbønner i dag. Men ellers har vi ingen planer.🥰🥰 Høres kjempegodt og koselig ut 😊😊☺️☺️👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Pass på IKKE bruk opp kvota deres igjen vær gjerrigknarken selv i liks @Entern @Trippelure 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Pass på IKKE bruk opp kvota deres igjen vær gjerrigknarken selv i liks @Entern @Trippelure Takk for tipset 😀👍 Og GOD MORGEN 😀😀 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Må inn ta ut deler hadde ❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Entern skrev (8 timer siden): Jeg sovna på sofaen 😲😊 😊😊☺️☺️ Jeg sovna 😴😊 God morgen 😊☺️🐶❤️ Tusen❤️takk😃 God søndag til deg og alle andre som leser i tråden! Håper alle har det bra og kosær sæ på ukens siste dag 🍀☘️🐶🥰 Maskinfører skrev (9 timer siden): @Trippelure trykket så hardt at hele gravemaskina ble løftet opp MR SPEED skrev (6 timer siden): Pass på IKKE bruk opp kvota deres igjen vær gjerrigknarken selv i liks @Entern @Trippelure Dette har vi snakket om før @MR SPEED 🤨 Jo mer man gir, jo mer får man og jo mindre man gir, jo mindre får man 😁 Så jeg gir så mye jeg vil 🤪🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå