Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (4 minutter siden): Hvordan gikk det med klesvasken i kjelleren i dag? 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Det ble ikke noe 😉 kom andre ting i veien 😊😻😻🐶🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Skal ikke det varsles omtrent uke på forhånd da? 😮 Var altså bittelitt spøk! 😉 Cassidy Tvillingene vet, men vi ville være litt spontane i dag. Og gi beskjed på sparket.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vet, men vi ville være litt spontane i dag. Og gi beskjed på sparket.😉😉 Jeg er som regel også fremdeles svært impulsiv bare jeg får tenkt meg om! 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): ❤️❤️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tuss 😻😻❤️❤️ Cassidy Tvillingene synes at han er nydelig.😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars trn100 skrev (2 minutter siden): Jeg er som regel også fremdeles svært impulsiv bare jeg får tenkt meg om! 😉 Cassidy Tvillingene kommer nok til å poste mer i sangtråden i natt.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Tuss 😻😻❤️❤️ Den var fin i pelsen 🙂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Bra serie i grunn minner litt om Neste sommer hehe Per Ivar var Pappas favoritt 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kommer nok til å poste mer i sangtråden i natt.♥️♥️ Ja det må dere gjøre ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at han er nydelig.😻😻 Ja Tuss er nydelig 😻😻 begge 2 er det 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det må dere gjøre ❤️❤️ Det skal Cassidy Tvillingene, i natt skal vi poste flere sanger.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Delvis skrev (2 minutter siden): Den var fin i pelsen 🙂 Takk han er flink til å stelle den vinterpels sikker 😉😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det skal Cassidy Tvillingene, i natt skal vi poste flere sanger.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja Tuss er nydelig 😻😻 begge 2 er det 🥰🥰 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 😻😻 😻😻 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (7 minutter siden): Tuss 😻😻❤️❤️ 😻😻😻😻😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): 😻😻 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå