Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): 1 er cola haloliker må ha koffein 2 blir trøtt av eplepsi medisine min dritt trøtt delux 3 er plagsom JA Cassidy Tvillingene er jo også litt Cola halolikere, så vi forstår det koffeinsuget. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Entern skrev (1 minutt siden): Jeg drakk mye Urge på vgs 😀 Cassidy Tvillingene forstår det, for Urge smaker himmelsk.🥰🥰 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars MR SPEED skrev (17 minutter siden): må ha koffein Samme men det får jeg med vanlig kaffe rett og slett. Drikker rundt 4 svære krus kaffe hver dag 🙂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Delvis skrev (Akkurat nå): Samme men det får jeg med vanlig kaffe rett og slett. Drikker rundt 4 svære krus kaffe hver dag 🙂 Cassidy Tvillingene har begynt å like kaffe det siste året, men cappuccino er den eneste kaffen vi liker og klarer å drikke.☕☕ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har begynt å like kaffe det siste året, men cappuccino er den eneste kaffen vi liker og klarer å drikke.☕☕ Vet ikke om jeg har prøvd det, har ikke peiling bare hørt om det. Drikker bare vanlig svart kaffe, men bruker av og til fløyte i den nå 🙂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Delvis skrev (1 minutt siden): Vet ikke om jeg har prøvd det, har ikke peiling bare hørt om det. Drikker bare vanlig svart kaffe, men bruker av og til fløyte i den nå 🙂 Cassidy Tvillingene gjetter nok at vi synes at vanlig svart kaffe med fløte i virker litt for kjedelig.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Cassidy Tvillingene hjerter med vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Cassidy Tvillingene ser at det Hjertes for fullt her inne nå.♥️♥️😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at det Hjertes for fullt her inne nå.♥️♥️😉😉 ❤️ ❤️❤️ 😝😝😝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Cassidy Tvillingene Hjerter med videre vi.♥️♥️😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Maskinfører skrev (5 minutter siden): 😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars MR SPEED skrev (4 minutter siden): 🌹🌹♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. mars Forfatter Del Skrevet 4. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): 😉😉 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godnatt, enten dere skal sove eller være våkne.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Maskinfører skrev (17 minutter siden): 😀😀 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå