Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars N-4K0 skrev (5 minutter siden): Jeg kjøper storflasker med Farris Bris iblant og tilsetter saft når jeg har lyst på brus, men det er ukedag, så jeg lager brus selv. Ellers gidder jeg ikke å kjøpe det, og ja, det er litt rart, men jeg skjønner det egentlig for jeg syns generelt sett at vann smaker kjedelig bedre med saft for min del eller noe som har smak. Cassidy Tvillingene må nok innrømme at vi drikker brus hver eneste dag. Og vi er ikke så veldig glade i saft faktisk. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Jeg har ikke høy nok forbrenning til å kunne bruse hver dag, dessverre Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars N-4K0 skrev (5 timer siden): Jeg har ikke høy nok forbrenning til å kunne bruse hver dag, dessverre Men Cassidy Tvillingene har begge to forbrenninger som tåler brusing hver dag.😉😉 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Mandag neste ville nå betyr ikke skrive her der i forumet er litt bedre da men au au au litt til da Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars N-4K0 skrev (På 2.3.2024 den 5:34 PM): Jeg tror jeg skal kjøpe denne, jeg 😀 https://lekekassen.no/lego-star-wars-75375-millennium-falcon Og så har jeg skikkelig lyst på denne: https://lekekassen.no/lego-technic-42181-tung-vtol-lasteferge-lt81 Da er de bestilt, så nå blir det sett nr. 4 og 5 i år 😆 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. mars Forfatter Del Skrevet 4. mars Får ta med snøskuffa på kirkegården i kveld da og få fylt hullet litt har jo jobbet med sånt før da gamle trerester var det nok av sånt bør bli med ned så det legges i hullet er nok av leire rundt og fylle det med så skal det settes opp en flott lykt med lys men sånt bør gjøres etter det er mørkt i juni skal vel leirhaugen vekk så skal det såes plen 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars 11 hours ago, Maskinfører said: Hørtes koselig ut ta vare på familien din det er viktig og ha Helt klart! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. mars Forfatter Del Skrevet 4. mars Quakecry skrev (Akkurat nå): Helt klart! Det er bra 😀 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Maskinfører skrev (2 timer siden): Da ble det ny mus Åsen data mus da du 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. mars Forfatter Del Skrevet 4. mars MR SPEED skrev (46 minutter siden): Åsen data mus da du Trust heter den kjøpt på Jula 99,90 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finmandagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finmandagskveld.♥️♥️ Både ja å nei der Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Både ja å nei der OK, Cassidy Tvillingene forstår. Vi tenker på deg vår venn.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Cassidy Tvillingene må nok innrømme at vi drikker brus hver eneste dag. Og vi er ikke så veldig glade i saft faktisk. Da har vi 3 noe felles der å da samme her cola cola cola uten cola sovner jeg 😞 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden): OK, Cassidy Tvillingene forstår. Vi tenker på deg vår venn.♥️♥️ Jeg å tenker på mange her sier ingen ting men mange er i tankene Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Men Cassidy Tvillingene har begge to forbrenninger som tåler brusing hver dag.😉😉 Mange bokser friker dere til sammen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Cassidy Tvillingene må nok innrømme at vi drikker brus hver eneste dag. Og vi er ikke så veldig glade i saft faktisk. En til vi har felles liker ikke saft selv men går Ann da 😃 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Brus er livets vann 😋 (Sukkerfri riktignok) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars MR SPEED skrev (9 minutter siden): Da har vi 3 noe felles der å da samme her cola cola cola uten cola sovner jeg 😞 Cassidy Tvillingene må ha både Urge og Cola vi.♥️♥️ MR SPEED skrev (7 minutter siden): Jeg å tenker på mange her sier ingen ting men mange er i tankene ♥️♥️ MR SPEED skrev (4 minutter siden): Mange bokser friker dere til sammen Cassidy Tvillingene drikker fort 24 bokser vet du.😉😉 MR SPEED skrev (4 minutter siden): En til vi har felles liker ikke saft selv men går Ann da 😃 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå