Entern Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Maskinfører skrev (35 minutter siden): Tusen takk vi ønsker deg også en god søndag 😻😻😀😀 Tusen takk😻😻😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mars Forfatter Del Skrevet 3. mars Entern skrev (6 minutter siden): Tusen takk😻😻😀😀😀 Bare koselig 😻😻😀😀😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Maskinfører skrev (12 timer siden): Er jo ikke noe annet sted å gå så ❤️❤️ Samme her 🤪 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Repeterer ønsket om en god søndag til alle sammen og sender ekstra omtanke til @MR SPEED og ryggen hans og til @Maskinfører 🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mars Forfatter Del Skrevet 3. mars N-4K0 skrev (2 minutter siden): Repeterer ønsket om en god søndag til alle sammen og sender ekstra omtanke til @MR SPEED og ryggen hans og til @Maskinfører 🥰 God søndag til deg også @N-4K0 😀🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mars Forfatter Del Skrevet 3. mars MR SPEED skrev (1 time siden): Samme her 🤪 Nei har jo 2 måneders ufrivillig ferie fra KG så 🤪 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Synd at KG ikke har like godt moderatorteam som Diskusjon har. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja det er nok det 😉😉 Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Skal man ta en tacosøndag eller bruke kjøttdeigen til noe annet godt... jeg får dilla på taco iblant, men hver gang jeg gir etter og lager det, blir jeg fort lei igjen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars N-4K0 skrev (Akkurat nå): Skal man ta en tacosøndag eller bruke kjøttdeigen til noe annet godt... jeg får dilla på taco iblant, men hver gang jeg gir etter og lager det, blir jeg fort lei igjen. Cassidy Tvillingene har Chicken & Fries Søndag vi.🍗🍗🍗🍗🍟🍟 Vi spiser sjeldent taco.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Jeg liker komboen kjøttdeig, mais, tacosaus og rømme, men blir gjerne lei av det før jeg har spist opp alt 😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg liker komboen kjøttdeig, mais, tacosaus og rømme, men blir gjerne lei av det før jeg har spist opp alt 😂 Cassidy Tvillingene bruker både Hot Tacosaus og Chili når vi spiser taco.🌶️🌶️😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mars Forfatter Del Skrevet 3. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godsøndag.♥️♥️ God søndag ❤️❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars N-4K0 skrev (1 time siden): Repeterer ønsket om en god søndag til alle sammen og sender ekstra omtanke til @MR SPEED og ryggen hans og til @Maskinfører 🥰 Takk @N-4K0 ❤️❤️❤️❤️😃😃😃😃😝 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (53 minutter siden): Cassidy Tvillingene bruker både Hot Tacosaus og Chili når vi spiser taco.🌶️🌶️😋😋 Jeg må ha mild tacosaus, jeg er ikke laget for sterke saker Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mars Forfatter Del Skrevet 3. mars N-4K0 skrev (1 time siden): Skal man ta en tacosøndag eller bruke kjøttdeigen til noe annet godt... jeg får dilla på taco iblant, men hver gang jeg gir etter og lager det, blir jeg fort lei igjen. Spagetti og kjøttsaus 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars N-4K0 skrev (3 timer siden): Jeg må ha mild tacosaus, jeg er ikke laget for sterke saker Cassidy Tvillingene forstår, men vi synes at mild tacosaus er altfor svak og smakløs.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Maskinfører skrev (4 timer siden): God søndag ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi håper at dere har en finsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mars Forfatter Del Skrevet 3. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi håper at dere har en finsøndag.♥️♥️ Ja det har vi enn der ? ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå