N-4K0 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Jeg avskyr smaken av kaffe, men syns merkelig nok at duften av kaffepulver er sånn passe god. Jeg avskyr ting som smaker bittert, men folk får like det de vil Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Det blir mye kakao, får du i deg så mye da Pott? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Nei, må nok helle med trakt oppi noen flasker m. kork og ha på lur i kjøleskapet, men ned skal det! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Sviskepott skrev (2 timer siden): I min er det kakkao! Tusen takk! Kakao oboy melk Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars MR SPEED skrev (18 timer siden): Helt enig han er for meg THE KING OF pop Michael Jackson er for meg , ryggen er ååååå vond men bedre har vært hos kiropraktoren i dag neste time er mandag har dysleksi ordblind 👎 sliter å skrive riktig Istemmes, og riktig god bedring og lykke til! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Endelig helg! 🙂 Ønsker alle en riktig god en! 🙂 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Maskinfører skrev (7 timer siden): ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars trn100 skrev (26 minutter siden): Endelig helg! 🙂 Ønsker alle en riktig god en! 🙂 Cassidy Tvillingene synes at dette er en flott sang.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en flott sang.♥️♥️ Ikkeno rart jeg er glad i dere ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars trn100 skrev (1 minutt siden): Ikkeno rart jeg er glad i dere ❤️ Cassidy Tvillingene synes at hun har en flott stemme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars trn100 skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en bra sang.♥️♥️ Og det er trist at begge medlemmene i den duoen gikk bort så altfor tidlig. 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en bra sang.♥️♥️ Og det er trist at begge medlemmene i den duoen gikk bort så altfor tidlig. Derfor hører jeg på litt sånn musikk også innimellom 😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Har kommet men må vente hva da kommet Tantive IV trykk 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars trn100 skrev (6 minutter siden): Derfor hører jeg på litt sånn musikk også innimellom 😉 Cassidy Tvillingene synes at dette er en nydelig sang.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en nydelig sang.♥️♥️ Antagelig fordi dere forstår hva den handler om! ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå