Delvis Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Syns denne gjorde sg bra på YT jeg. 🙂 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (1 minutt siden): Og Juvelen 🙂 Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Delvis skrev (Akkurat nå): Syns denne gjorde sg bra på YT jeg. 🙂 ♥️♥️ Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Delvis skrev (1 minutt siden): Syns denne gjorde sg bra på YT jeg. 🙂 Denne var ny for meg, men veldig bra! 🙂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at hun har en flott stemme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Men nå er det vaffal køya her, for siste gang! 😉 Ha en riktig god en, eller fler, til neste gang! 🙂 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (Akkurat nå): Men nå er det vaffal køya her, for siste gang! 😉 Ha en riktig god en, eller fler, til neste gang! 🙂 Cassidy Tvillingene synes at hun er skikkelig bra, vi digger Duetten som Dido har sammen med Eminem.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at hun er skikkelig bra, vi digger Duetten som Dido har sammen med Eminem.♥️♥️ Jeg er eldgammel i år men ung i sinn, dere er gamle i hodet dere? 😄 Endret 29. februar av trn100 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (31 minutter siden): Sorry, glemmer nesten at det nesten bare er ungdommer her! 🙂 Ikke jeg da 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (3 minutter siden): Jeg er eldgammel i år men ung i sinn, dere er gamle i hodet dere? 😄 Cassidy Tvillingene synes at den sangen der er skikkelig bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar RIKTIG GOOD NATT SOVE FOR GAMLINGEN PS MEG PRØVER Å SOVE HÅPER RYGGEN ER BEDRE NÅ HIKST 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at den sangen der er skikkelig bra.♥️♥️ Gode dere ❤️ Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): RIKTIG GOOD NATT SOVE FOR GAMLINGEN PS MEG PRØVER Å SOVE HÅPER RYGGEN ER BEDRE NÅ HIKST Lykke til og sove godt! Dårlig rygg er noe dr... 😞 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): RIKTIG GOOD NATT SOVE FOR GAMLINGEN PS MEG PRØVER Å SOVE HÅPER RYGGEN ER BEDRE NÅ HIKST ♥️♥️ trn100 skrev (Akkurat nå): Gode dere ❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en nydelig sang.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en nydelig sang.♥️♥️ Den guttungen og den intensiteten i alt han gjorde! Han kan umulig ha vært så ille som noen vil ha ha det til... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (Akkurat nå): Den guttungen og den intensiteten i alt han gjorde! Han kan umulig ha vært så ille som noen vil ha ha det til... Cassidy Tvillingene synes at det er en bra sang.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Og en slik stemning får man vel ikke bare av å lytte, eller? 😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå