Maskinfører Skrevet 29. februar Forfatter Del Skrevet 29. februar N-4K0 skrev (14 timer siden): Lykke til med oppussingen av huset, @Maskinfører sikkert mye å ta tak i etter 25 år. Tusen takk ja blir artig det spesielt å måtte skrape hele huset ja det er det for ikke å si Totalt 46 år uten vedlikehold Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (4 minutter siden): Norge og Irland har jo mye til felles da, ikke minst når det gjelder musikk!❤️ Og jeg har en Irsk venninne i Canada som jeg har delt musikk med i maaange år 🙂 Og Canadiere er jo også glad i irske toner! Tror kanskje det har å gjøre med at musikk, i alle fall for meg, er mer enn en god melodi. Trenger litt god tekst også 😉 Ja Cassidy Tvillingene har hørt at Canadiere er glade i både irske og skotske folketoner.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (1 minutt siden): Og det er jo gitt 🙂 💚💚🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar MR SPEED skrev (5 minutter siden): ♥️♥️ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (35 minutter siden): tiden på Napster on WinMx Der er en sånner greie nå også, det heter Soulseek. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Cassidy Tvillingene har ikke hørt om noen av disse greiene som nevnes rett over her vi.😉😉 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): 💚💚🍀🍀☘️☘️ Også har jeg særbo som digger denne karen 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (2 minutter siden): Også har jeg særbo som digger denne karen 😉 Cassidy Tvillingene Digger også Johnny Logan.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Digger også Johnny Logan.♥️♥️ 😮 Måtte bestille tur med danskebåten i 2018 bare pga. en intimkonsert med han og henne, men det ble en hyggelig tur og en super konsert 🙂 Endret 29. februar av trn100 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (Akkurat nå): 😮 Cassidy Tvillingene må jo digge denne australieren som har gjort ire av seg.😉😉 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Husker navnet Johnny Logan han som vant Grand pri flere ganger. Det var for Irland tror jeg? 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Delvis skrev (2 minutter siden): Husker navnet Johnny Logan han som vant Grand pri flere ganger. Det var for Irland tror jeg? Hallo? 😮😉 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar (endret) trn100 skrev (2 minutter siden): Hallo? 😮😉 Sorry, glemmer nesten at det nesten bare er ungdommer her! 🙂 Endret 29. februar av trn100 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Og angående YT, så er det det jo, i alle fall synes jeg det, fenomenalt morsomt å se artistene i den tiden de levde? Så det er mer enn bare musikken? 😄 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Dr.Hook , Sylvias Mother var en landeplage i sin tid. Fin sang da 😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar trn100 skrev (6 minutter siden): trn100 skrev (4 minutter siden): Og angående YT, så er det det jo, i alle fall synes jeg det, fenomenalt morsomt å se artistene i den tiden de levde? Så det er mer enn bare musikken? 😄 Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig bra musikk.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå