Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Cassidy Tvillingene elsker å ha rå chili i salat vi.🌶️🌶️🥗🥗😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Dere passer godt som The Kjeftbrenners Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Klarer ikke helt å bestemme meg hva jeg skal ha til middag. Hjelp meg gjerne Alternativene: - Fish and Chips - Pølse og chips - Lapskaus Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar N-4K0 skrev (7 timer siden): Jeg digger butter chicken og lignende som tikka masala, men jeg kjøpte en sånn ferdigrett av førstnevnte for noen år siden som var skikkelig kjeftbrann 🥵 Fersk&Ferdig sin mener jeg er mild og den er god, eneste negative i den er koriander. Jeg er en av de ~20% som har denne genetiske greia som gjør at koriander smaker såpeaktig. Det er dog ikke nok til å holde meg unna butter chicken og jeg kjøper det av og til nedpriset 😋 Samme her, spiste en ferdig rett, var thai mat, den var rååååå sterk brukte en halv liter cola på bare den retten @N-4K0 kjøpte den På rema borte nå 👎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Delvis skrev (3 timer siden): Klarer ikke helt å bestemme meg hva jeg skal ha til middag. Hjelp meg gjerne Alternativene: - Fish and Chips - Pølse og chips - Lapskaus Cassidy Tvillingene foreslår Fish and Chips vi.🐟🐟🍟🍟 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden): Cassidy Tvillingene foreslår Fish and Chips vi.🐟🐟🍟🍟 Godt forslag 👍men for sent, det ble pølser idag. 🙂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Delvis skrev (2 minutter siden): Godt forslag 👍men for sent, det ble pølser idag. 🙂 Cassidy Tvillingene har hatt Hamburgere og Pommes Frites med Brus ved siden av til middag i dag vi.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene har hatt Hamburgere og Pommes Frites med Brus ved siden av til middag i dag vi.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Ble innbakt pølser på oss God natt til alle Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar leticia skrev (6 minutter siden): Ble innbakt pølser på oss God natt til alle Innbakte Pølser er digg.😋😋 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt @leticia😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Jeg vet ikke om du er klar over det @MR SPEED, men melk/melkeprodukter er det som hjelper mot svie pga. sterk mat. Cola, vann eller andre drikker hjelper ikke veldig mye. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar God morgen alle sammen 😊 Håper alle får en fin og avslappende søndag, og en god avslutning på uke nummer 8 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Mornings Tripp, en god søndag ønskes deg og vofsen 🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar (endret) N-4K0 skrev (3 timer siden): Mornings Tripp, en god søndag ønskes deg og vofsen 🐶🥰 Tusen❤️takk og det samme til deg fra valpen og meg 🐶🥰 Endret 25. februar av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar N-4K0 skrev (8 minutter siden): Gudd søndei tu de tvins Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Har dere nytt deres søndaglige kvartpunder? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Har dere nytt deres søndaglige kvartpunder? Nope. Cassidy Tvillingene spiser bare Quarter Pounder på fredager og lørdager. På søndager har vi fleskepannekaker til lunsj og kylling lår og pommes frites om kvelden.😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Ja, stemmer, fredag og lørdag det kylling, gjerne grillet og pommes frites er også godt 😋 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar God søndag alle sammen Jeg skal snart lage suksesskake. Nam 🍰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå