Trippelure Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk 😊 Kjempefint at du er så flink til å kose deg 😊👍 Ja, det er koselig å kose seg, fint å ha det fint, gøy å ha det gøy, bra og ha det bra, og man får ikke mer morro enn man lager selv 😃 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, det er koselig å kose seg, fint å ha det fint, gøy å ha det gøy, bra og ha det bra, og man får ikke mer morro enn man lager selv 😃 Enig 😀👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Entern skrev (1 minutt siden): Enig 😀👍 Man kan si at man får mer morro enn man lager selv, for det er jo mange morsomme folk her i verden. Men jeg har tenkt litt på det der. Selv om noen er morsomme så avhenger det jo av at mottakeren tolker det som morsomt for at det skal være morsomt. Og man lager jo tolkningene selv i hodet sitt, så sånn sett lager man morroa selv uansett om man sier eller hører noe morsomt. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. februar Forfatter Del Skrevet 16. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på våre Forumvenner.🥰🥰 Tusen takk det varmer 🥰🥰 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Trippelure skrev (41 minutter siden): Man kan si at man får mer morro enn man lager selv, for det er jo mange morsomme folk her i verden. Men jeg har tenkt litt på det der. Selv om noen er morsomme så avhenger det jo av at mottakeren tolker det som morsomt for at det skal være morsomt. Og man lager jo tolkningene selv i hodet sitt, så sånn sett lager man morroa selv uansett om man sier eller hører noe morsomt. Sant det. Er sånn at jeg ofte syns at noe helt annet enn andre syns er morsomt, og ler ofte av noe helt annet enn andre pleier gjøre. Har fått kritikk for det også av og til Har det også sånn, at jeg kan bare tenke noe i hodet når som helst som får meg til å le. Trenger egentlig ikke input utenfra, men noen ganger er det også morsomt. Sånne skult-kamera opplegg har alltid vær en favoritt 🙂 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Trippelure skrev (2 timer siden): Man kan si at man får mer morro enn man lager selv, for det er jo mange morsomme folk her i verden. Men jeg har tenkt litt på det der. Selv om noen er morsomme så avhenger det jo av at mottakeren tolker det som morsomt for at det skal være morsomt. Og man lager jo tolkningene selv i hodet sitt, så sånn sett lager man morroa selv uansett om man sier eller hører noe morsomt. Klokt og innsiktsfullt 😀👍 Delvis skrev (1 time siden): Sant det. Er sånn at jeg ofte syns at noe helt annet enn andre syns er morsomt, og ler ofte av noe helt annet enn andre pleier gjøre. Har fått kritikk for det også av og til Har det også sånn, at jeg kan bare tenke noe i hodet når som helst som får meg til å le. Trenger egentlig ikke input utenfra, men noen ganger er det også morsomt. Sånne skult-kamera opplegg har alltid vær en favoritt 🙂 Haha vet hva du mener. Jeg har visst litt «rar» humor selv 😅 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Maskinfører skrev (6 timer siden): Tusen takk det varmer 🥰🥰 Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på deg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar God fredagskveld til dere fine folk 🤗 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. februar Forfatter Del Skrevet 16. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på deg.🥰🥰 Tusen takk det varmer 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. februar Forfatter Del Skrevet 16. februar N-4K0 skrev (2 minutter siden): God fredagskveld til dere fine folk 🤗 God fredagskveld 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Maskinfører skrev (5 minutter siden): Tusen takk det varmer 🥰🥰 Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene sender deg våre tanker og våre klemmer.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Cassidy Tvillingene synes at dette er et flott bilde.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar (endret) Vi snakker 42136 John Deere 9620R, antar jeg? Den bygde jeg selv i høst Endret 16. februar av N-4K0 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Cassidy Tvillingene synes at det er en flott Legotraktor.🚜🚜🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Det er en kul modell og den typen ekte traktor er stilig Bilde av the real thing: 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. februar Forfatter Del Skrevet 17. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene sender deg våre tanker og våre klemmer.🥰🥰 Tusen takk det varmer 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar MR SPEED skrev (13 timer siden): Jeg er sikker på at det er en traktoooooor 😍🥳 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar God lørdag og god helg alle sammen 😃 Spesiell hilsen til @Maskinfører og pusekattene hans fra valpen og meg 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Maskinfører skrev (6 timer siden): Tusen takk det varmer 🥰🥰 Cassidy Tvillingene tenker på deg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå