Maskinfører Skrevet 3. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): Cassidy Tvillingene er glade for at du besøker oss her i natt.🥰🥰 Det varmer og høre 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar Trippelure skrev (9 timer siden): God lørdag! Ja vi hadde det fint, skal ut en tur igjen i dag 🐶🥰 Tusen❤️takk 😊 Valpen og jeg håper at dere også får en fin lørdag 🍀☘️🐶🥰 Og så ønsker vi alle som leser, og spesiellt @Maskinfører og kattene hans😻😻, en superduper strålende lørdag og helg 🍀☘️🐶🥰 Tusen takk har sovet bort dagen da men får håpe kvelden blir fin strålende Lørdagskveld tilbake til deg og valpen Fra Maskinfører Tuss og Frida 🐶🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar Entern skrev (16 timer siden): Godt å høre at både @Trippelure & valpen og @Maskinfører & kattene og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har det bra 😊😊☺️☺️ Ja det er det 😊😊😊😊åssen går det med deg da @Entern ? 😊😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar Trippelure skrev (16 timer siden): 😊🍀☘️😻😻🐶🥰 😻🐶🥰😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk har sovet bort dagen da men får håpe kvelden blir fin strålende Lørdagskveld tilbake til deg og valpen Fra Maskinfører Tuss og Frida 🐶🥰😻😻 Tusen❤️takk. Vi har det bra men er litt trøtte og slitne 😊 Da håper jeg du har sovet godt og får en fortreffelig lørdagskveld 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er det 😊😊😊😊åssen går det med deg da @Entern ? 😊😊😊😊 Godt å høre😊😊😊Jeg har det kjempefint 😊😊😊 tusen takk 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk. Vi har det bra men er litt trøtte og slitne 😊 Da håper jeg du har sovet godt og får en fortreffelig lørdagskveld 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Da må nok både du og valpen slappe godt av 😊🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Entern skrev (Akkurat nå): Da må nok både du og valpen slappe godt av 😊🐶 Ja nå ligger vi og sløver på sofaen 😁🐶🥰 Håper du har en fin lørdagskveld med faren din 🍀☘️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja nå ligger vi og sløver på sofaen 😁🐶🥰 Håper du har en fin lørdagskveld med faren din 🍀☘️ Koselig 😊🐶😀ja vi har en finfin lørdagskveld 😊😊😊👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Entern skrev (Akkurat nå): Koselig 😊🐶😀ja vi har en finfin lørdagskveld 😊😊😊👍👍👍 Det er fint å høre at dere har det fint 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Trippelure skrev (5 minutter siden): Det er fint å høre at dere har det fint 🐶🥰 Takk😊😊😊godt dere også koser dere 😊🐶👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Entern skrev (1 minutt siden): Takk😊😊😊godt dere også koser dere 😊🐶👍 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar N-4K0 skrev (8 timer siden): Husker ikke om jeg har vist det før, men her er i hvertfall bilde av katten til mora og stefaren min 🥰 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Entern skrev (9 timer siden): Du skal og få se den 😊👍 😊😊☺️☺️ Trippelure skrev (9 timer siden): God lørdag! Ja vi hadde det fint, skal ut en tur igjen i dag 🐶🥰 Tusen❤️takk 😊 Valpen og jeg håper at dere også får en fin lørdag 🍀☘️🐶🥰 Og så ønsker vi alle som leser, og spesiellt @Maskinfører og kattene hans😻😻, en superduper strålende lørdag og helg 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin lørdagskveld.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Maskinfører skrev (45 minutter siden): Det varmer og høre 🥰🥰 Cassidy Tvillingene tenker på deg vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar Trippelure skrev (3 timer siden): Tusen❤️takk. Vi har det bra men er litt trøtte og slitne 😊 Da håper jeg du har sovet godt og får en fortreffelig lørdagskveld 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Bare koselig ❤️ ja våkna klokken 17:00 i dag jeg takk takk i like måte 😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg vi.🥰🥰 Tusen takk det varmer 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar Entern skrev (3 timer siden): Godt å høre😊😊😊Jeg har det kjempefint 😊😊😊 tusen takk 😊😊😊 Fint og høre at du har det bra 😊😊😊 bare koselig 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tusen takk det varmer 🥰🥰 Cassidy Tvillingene sender deg Varmeklemmer og Varmetanker vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 timer siden): Cassidy Tvillingene er glade for at du besøker oss her i natt.🥰🥰 Banner VC sier riktig GOOD natt har bare drikket en glass i dag trøtt nå GOOD natt alle her @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå